معاون سیاسی، امنیتی، و اجتماعی استاندار؛

تقویت حوزه مبارزه با قاچاق در استان قزوین امری ضروری است

قزوین (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی، و اجتماعی استاندار در جلسه معارفه مدیرکل جدید دفتر امنیتی و انتظامی استانداری گفت:تقویت حوزه مبارزه با قاچاق در استان قزوین امری ضروری است.

کد مطلب: ۸۵۸۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تقویت حوزه مبارزه با قاچاق در استان قزوین امری ضروری است

علیرضا آشناگر" در این جلسه که ساعتی پیش در سالن جلسات حوزه سیاسی تشکیل شد در سخنانی از مدیر کل پیشین دفتر امنیتی و انتظامی به عنوان شخصیتی مردمی، پرانرژی،متعهد، هماهنگ با مجموعه یاد کرد و افزود: آقای جهانی پور فضای صمیمانه و هماهنگی را با ارتباط موثری که داشتند در مجموعه برقرار کرده بودند.
معاون سیاسی، امنیتی، و اجتماعی استاندار ادامه داد:قرار بود از توانمندی و تجارب ایشان در پست پر مسئولیت تری بهره مند شویم که با اجرایی شدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان باعث شد که قبل از موعد مقرر از پست خود کناره گیری کنند.
آشناگر از مدیرکل جدید دفتر انتظامی و امنیتی به عنوان فردی جدی در امور کاری و اداری یاد کرد و افزود: ایشان در حوزه های مختلف از سوابق مدیریتی بسیار خوبی برخوردارند و با تجارب ارزنده خود بر مسایل این حوزه اشراف کامل دارند و با عنایت به مصمم بودن در امورنیز ارتباطی صمیمی با مجموعه ی تحت مدیریتی خود دارند.
وی ادامه داد:حوزه ی امنیتی و انتظامی مدیریت قوی را می طلبد که ایشان برخوردارند و آقای شفیعی در مسئولیت هایی که برعهده ایشان بود، خدمات بسیار خوبی را ارایه کردند و ارتباط قوی و موثری با مردم و اشراف خوبی بر مسایل امنیتی داشتند.
معاون سیاسی، امنیتی، و اجتماعی استاندار ادامه داد: با توجه به موقعیت استان قزوین تقویت حوزه ی مبارزه با قاچاق امری ضروری است و اشراف بر مسایل اجتماعی نیز از موارد مهمی است که می بایست بیش از پیش مورد عنایت و توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: حوزه ی سیاسی؛ امنیتی و اجتماعی از اهمیت زیادی برخورداراست و با موضوعات مهمی سروکار دارد و ضرورت دارد کارشناسان این حوزه از مطالعات و تخصص به روز و کار آمد تری برخوردارباشند و با انگیزه ی بالایی که در آنها شاهد هستم بیش از پیش در راستای تقویت امور با شیوه ی تحلیلگرانه مدیر کل جدید را همراهی کنند.
معاون سیاسی، امنیتی، و اجتماعی استاندار در این جلسه از خدمات یوسف جهانی پور مدیر کل پیشین تقدیر و محمد شفیعی را به عنوان مدیر کل جدید دفتر امنیتی و انتظامی استانداری معرفی کرد.
گفتنی است مدیرکل تربیت بدنی استان کردستان ، مدیرکل ورزش وجوانان استان کهگیلویه وبویر احمد ، فرماندارشهرستان گچساران ،مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان و فرمانداری مریوان از جمله سوابق محمد شفیعی مدیرکل جدید دفتر انتظامی و امنیتی استانداری قزوین می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار