مدیرکل جدید امنیتی و انتظامی استانداری:

در سایه همدلی و تعامل؛ شاهدتداوم امنیت در استان خواهیم بود

قزوین (پانا) - مدیرکل جدید انتظامی و امنیتی استانداری گفت: در سایه همدلی و تعامل؛ شاهد تداوم امنیت و آرامش در استان خواهیم بود.

کد مطلب: ۸۵۸۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
در سایه همدلی و تعامل؛ شاهدتداوم امنیت در استان خواهیم بود

محمد شفیعی" درجلسه معارفه خود که در محل سالن جلسات معاونت سیاسی و امنیتی برگزار شد با بیان این مطلب ادامه داد: مولفه ی اصلی وجود امنیت؛ وجود آرامش و نبود دغدغه است ودر سایه همدلی وتعامل می توانیم شاهدی استانی آرام و بدون دغدغه داشته باشیم.
مدیرکل جدید انتظامی و امنیتی استانداری در ادامه بیان کرد: لازمه ی تعامل مشارکت ، همفکری و همراهی تمامی کارشناسان واحدهای زیرمجموعه این حوزه است و با این همراهی امیدواریم در راستای معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های دولت تدبیر و امید قدم های موثری برداریم.
شفیعی تاکید کرد: با عنایت به اینکه رهبری بارها با حمایت جدی دولت را مورد تایید قرار دادند می بایست قدرشناس خدمات دولت تدبیر و امید باشیم ونباید اقدامات موثر را نادیده بگیریم و کمرنگ جلوه دهیم بلکه با تقویت بدنه ی دولت بایستی شاهد خدمات رسانی بیشتر به مردم باشیم.
وی همراهی کارشناسان زیر مجموعه ی حوزه را در پیشبرد اهداف موثر ارزیابی کرد و افزود: از کارشناسان مجموعه انتظار دارم با ارایه ی گزارش، راهکارهای جدید ومناسبی را نیز ارایه دهند.
مدیرکل جدید انتظامی و امنیتی استانداری بیان کرد: با هدف تحقق واجرایی شدن سیاست های دولت تدبیر و امید وبا جدیت کار و فعالیت را در این حوزه آغاز می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار