جذب اعضای هیأت علمی جوان در دستور کار دانشگاه آزاد

تهران (پانا) - سرپرست دانشگاه آزاد اعلام کرد که جذب هیأت علمی جوان و توانمند در واحدهای دانشگاه در دستور کار قرار دارد.

کد مطلب: ۸۵۸۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
جذب اعضای هیأت علمی جوان در دستور کار دانشگاه آزاد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد، محمدمهدی طهرانچی با اشاره به برگزاری جلسه با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد بتواند با تعامل خوب و سازنده با مجلس در توسعه هوشمند منطقه‌ای و بسترسازی اشتغال دانش‌بنیان در تمام مناطق کشور موفق عمل کند.

سرپرست دانشگاه آزاد با تبریک آغاز سال تحصیلی خاطرنشان کرد: روسای استانی دانشگاه آزاد باید به اهمیت و جایگاه خود در واحدهای استان توجه داشته باشند و اهتمام لازم را برای حل تمام مسائل واحد های استان به کار ببندند.

وی با بیان اینکه در ابتدای سال تحصیلی به منظور رفاه بیشتر دانشجویان تصمیم‌هایی در ستاد دانشگاه آزاد اسلامی اتخاذ شده است، اظهار کرد: در این راستا تفاهم‌نامه‌هایی با بانک‌های قرض‌الحسنه مهر ایران و رسالت منعقد شده است که براساس آن دانشجویان می‌توانند برای پرداخت شهریه، تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کرده و دیگر دغدغه شهریه نداشته باشند.

طهرانچی افزود: همچنین بخشنامه تقسیط شهریه به واحدهای دانشگاه آزاد ابلاغ شده است که براساس آن دانشجویان دانشگاه آزاد می‌توانند در ابتدای ثبت نام تنها 10 درصد شهریه را پرداخت کنند و مابقی را تقسیط کنند.

وی خطاب به روسای استانی دانشگاه آزاد تأکید کرد: تمام واحدهای دانشگاه باید با جدیت در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی و اجرای بخشنامه تقسیط شهریه برای دانشجویان از ترم اول اقدام کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به چشم‌انداز این دانشگاه در افق 1404 مبنی بر اینکه این دانشگاه به انتخاب اول داوطلبان تبدیل شود، گفت: برای رسیدن به این هدف مقدماتی لازم است که یکی از مهمترین آنها، جذب هیأت علمی جوان و توانمند در واحدهای دانشگاه است. تمام واحدهای دانشگاه باید با دقت و همت، هیأت علمی جوان جذب کرده و باعث ارتقای جایگاه دانشگاه شوند.

وی خطاب به روسای استانی دانشگاه آزاد تأکید کرد: امر پژوهش در تحصیلات تکمیلی و ارتقای کیفیت آموزش در تمام عرصه‌های دانشگاه را جدی بگیرید. همچنین اساتیدی که دارای استانداردهای لازم هستند را انتخاب کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار