با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و رییس دانشگاه فرهنگیان:

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش و پرورش استان و دانشگاه فرهنگیان منعقد شد

زنجان(پانا)-با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و رییس دانشگاه فرهنگیان، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش و پرورش استان و دانشگاه فرهنگیان منعقد شد.

کد مطلب: ۸۵۸۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش و پرورش استان و دانشگاه فرهنگیان منعقد شد

در راستای تقویت مشارکت و گسترش همکاری در زمینه های آموزشی، علمی و فرهنگی دانشگاه فرهنگیان با مدارس و سایر مراکز علمی تفاهم نامه مشترکی بین اداره کل آموزش و پرورش استان و این دانشگاه منعقد شد.

این تفاهم نامه که با حضور مریم رشتچی مدیر کل آموزش و پرورش استان و کمال اجاقلو رییس دانشگاه فرهنگیان استان به امضا رسیده است، انجام همکاری های علمی،آموزشی،پژوهشی و فرهنگی در زمینه های مرتبط با اهداف و برنامه های دو طرف مورد تاکید قرار گرفته است.

بنا بر این گزارش زمینه های همکاری در این تفاهم نامه شامل فعالیت های مشترک علمی و پژوهشی و بهره مندی از امکانات آموزشی،تالیف،ترجمه،برگزاری سمینارهای مشترک و سایر موارد بین دو دستگاه خواهد بود.

طبق این تفاهم نامه طرفین موظف خواهند بود اهتمام لازم را در معرفی مدارس مجری کارورزی،نظارت مدیریتی در مدارس،ارتقا توانمندی های دانشجو معلمان ،پشتیبانی مالی و معنوی از پردیس های استانی و حمایت از نوآوری های دانشجو معلمان بکار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار