چهارمین نشست شورای آموزش وپرورش استان ایلام برگزار شد

ایلام (پانا) - چهارمین نشست شورای آموزش وپرورش استان با حضور استاندار ایلام برگزار شد

کد مطلب: ۸۵۸۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین نشست شورای آموزش وپرورش استان ایلام برگزار شد

در هفتمین روز از ماه مهر ماه بهار تعلیم و تربیت چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش استان با حضور سلیمانی دشتکی استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش ، دکتر نوذری معاون سیاسی و مهندس کرمی معاون امورعمرانی استانداری و اعضای شورا تشکیل گردید..

در ابتدای این نشست اسفندیار رستم زاد مدیرکل و دبیرشورای آموزش و پرورش استان گزارشی در خصوص بازگشایی مدارس استان ارائه و از همکاری و مساعدت کلیه ی مدیران نهادها ، دستگاههای دولتی، نیروهای نظامی و انتظامی و اولیای دانش آموزان که در بازگشایی مدارس نقش به سزایی داشتند تقدیر نمودند .

در ادامه مهندس سلیمانی دشتکی استاندار و رییس شورای آموزش و پرورش استان با توجه به نقش و جایگاه شوراهای آموزش و پرورش، بر دعوت مدیران کل دستگاه‌های مرتبط با دستور کار جلسات شورا تاکید و اظهار نمودند که این مدیران بایستی در جلسات حضور یابد تا با تصمیم گیری درست و به موقع موانع و مشکلات آموزش و پرورش مرتفع گردد.

گفتنی است در این نشست هریک از اعضا درخصوص دستور کار جلسه اظهار نظر نمودند و مصوب کردند که در راستای رفع نیازمندهای مدارس عشایری و توسعه و تجهیز هنرستان کشاورزی سرابله هریک دستگاه‌های مرتبط ؛ امورعشایری استان، نوسازی مدارس و برنامه و بودجه وسازمان جمعیت هلال احمر استان اقداماتی به عمل آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار