مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه خبر داد:

مدیران شخصا پاسخگوی مردم خواهند بود

ارومیه (پانا) - مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: با پاسخگویی مدیران به مردم در حوزه شرح وظایف خودشان، تلاش خواهیم کرد تا به بخشی از مشکلات آنها رسیدگی و افزایش رضایتمندی شهروندان را رقم بزنیم.

کد مطلب: ۸۵۸۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیران شخصا پاسخگوی مردم خواهند بود

علی اصغر احمدزاده با اشاره به اجرای طرح پویش مدیران پاسخگوی شهرداری ارومیه اظهار کرد: در این طرح خواهیم کوشید تا به مطالبات و دغدغه های مردمی با ارتباط مؤثر بین مدیران و مردم پاسخ دهیم.

وی با اشاره به اینکه پویش مدیران پاسخگو در راستای اجرای سیاستهای ابلاغی شهردار ارومیه و تاکید مقام معظم رهبری برای در بین مردم بودن مسئولان است، افزود: هدف از این طرح افزایش ارتباط و اعتماد بین مردم و شهرداری است.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: با پاسخگویی مدیران به مردم در حوزه شرح وظایف خودشان، تلاش خواهیم کرد تا به بخشی از مشکلات آنها رسیدگی و افزایش رضایتمندی شهروندان را رقم بزنیم.

احمدزاده ادامه داد: در نخستین گام اجرای طرح پویش مدیران پاسخگو، مدیر منطقه یک شهرداری ارومیه در سامانه تلفنی 137 پاسخگوی مردم و مشکلات و سؤالات آنها خواهد بود و به در هفته های آینده نیز در سایر مناطق و سازمانهای شهرداری اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: از همشهریانی که در منطقه یک شهرداری ساکن هستند دعوت می کنیم که اگر مشکل، سؤال و یا مسئله ای دارند و به دنبال حل و یا یافتن پاسخی برای آنها هستند از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح تا 12 ظهر با سامانه مردمی 137 تماس بگیرند و شهردار منطقه یک ارومیه شخصاً در این سامانه به طور مستقیم پاسخگو خواهد بود.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: این پویش در سه مرحله تلفنی با سامانه مردمی 137، مجازی و حضوری ادامه خواهد داشت و نتیجه اجرای هر مرحله از پویش با تحلیل و بررسی موضوعات و مطالبات مطرح شده به شهردار ارومیه ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار