امام جمعه: استکبار به دنبال فراموش شدن ارزش‌های دفاع مقدس در میان جوانان است 

یزد (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: استکبار به دنبال فراموش شدن ارزش‌های دفاع مقدس در میان جوانان است.

کد مطلب: ۸۵۸۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه: استکبار به دنبال فراموش شدن ارزش‌های دفاع مقدس در میان جوانان است 

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی با اشاره به اینکه لازم است که نسبت به جمع‌آوری خاطرات و مستندات افراد مختلف از دوران هشت سال دفاع مقدس توجه ویژه صورت گیرد اظهار داشت: در ارتباط با جمع‌آوری خاطرات روحانیون مجاهد و ایثارگر دوران هشت سال دفاع مقدس باید نشستی با حضور ائمه جمعه استان برگزار شود و آنها در حیطه کاری خودشان اقدامات لازم را انجام دهند.
وی در ارتباط با برگزاری شورای روحانیون استان گفت: جلسات این شورا باید به صورت منظم برگزار شود و اقدام به جمع‌آوری مطالب و خاطرات از روحانیون حاضر در دوران هشت سال دفاع مقدس کنند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد بیان ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان را بسیار ضروری دانست و گفت: در این زمینه باید هماهنگی‌های لازم صورت گیرد که خاطرات طلاب و روحانیون ایثارگر و خانواده‌های شهدای طلبه بدون به صورتی که بوده و هست در اختیار نسل جوان قرار گیرد و جلوی به فراموشی سپرده شدن آن و یا انحراف از واقعیتش گرفته شود.
ناصری یزدی تصریح کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس دوران بسیار مهمی است که همه نسل‌ها باید نسبت به آن اطلاعات و آشنایی کافی و کاملی داشته باشند و نباید بگذاریم این دوران از جوانان پنهان بماند.
امام جمعه یزد تصریح کرد: امروز هم دشمنان انقلاب به خوبی فهمیده‌اند که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی ایران عاملی برای پایداری بیشتر مردم در برابر آنهاست و به دنبال تخریب و یا به فراموشی سپرده شدن این روحیه را دارند.
وی ادامه داد: در این زمینه باید تمام تلاش خود را به کار بندیم که نگذاریم دشمن به اهداف خودش دست پیدا کند و با فعالیت‌های تبیینی و گفتمانی، زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار