خادم: قرار است فدراسیون‌های ورزشی از بازار ارز ثانویه بهره‌مند شوند

تهران (پانا) - با رایزینی‌های وزارت ورزش مقرر خواهد شد که فدراسیون‌های ورزشی نیز بتوانند از بازار ثانویه ارز برای تامین نیازهای خود بهره‌مند شوند.

کد مطلب: ۸۵۸۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
خادم: قرار است فدراسیون‌های ورزشی از بازار ارز ثانویه بهره‌مند شوند

رییس فدراسیون کشتی پس از دیدار با مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: دیدار خوبی بود و من گزارشی از عملکرد تیم‌های ملی کشتی نوجوانان و جوانان و برنامه‌های آماده سازی تیم های ملی بزرگسالان و امید برای مسابقات جهانی پیش رو ارایه کردم.

خادم ادامه داد: بعد از افزایش ناگهانی نرخ ارز، برنامه‌های فدراسیون هم دچار محدودیت‌هایی شد و هزینه‌های کشتی به خصوص در بخش اعزام‌ها را بیشتر از پیش‌بینی‌های ما کرده است.

رییس فدراسیون کشتی گفت: با کمک و توجه بیشتر و برای حل این مشکلات، قرار شد با پیگیری‌های وزیر و رایزنی با بانک مرکزی، فدراسیون‌ها نیز از بازار ارز ثانویه برخوردار شوند تا از این طریق در برنامه‌های آنها بخصوص در بخش کسب سهمیه و حضوری موفق در المپیک آینده وقفه‌ای ایجاد نشود.

خادم ادامه داد: وزیر از موفقیت‌های کشتی ایران در بازی‌های آسیایی قدردانی کرد. امیدوارم پیگیری‌های وزارتخانه برای حل شدن بهره‌مندی فدراسیون‌های ورزشی از بازار ارز ثانویه به پیشبرد برنامه‌های فدراسیون و بخصوص اعزام های برون‌مرزی کمک بیشتری کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار