دانش آموزان در سازمان دانش آموزی احساس هویت می کنند

کرمان(پانا) - مدیرکل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری کرمان گفت: سازمان دانش آموزی باید به سمت منابع درآمدی حرکت کند

کد مطلب: ۸۵۸۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان در سازمان دانش آموزی احساس هویت می کنند

درجلسه صمیمی رئیس و کارشناسان سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا با زهرا موسی پور، وی ضمن اشاره به این موضوع که آموزش وپرورش در راس برنامه ها و علاقه مندی های من است گفت:

سازمان دانش آموزی به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی است و مهمترین کاری که باید انجام شود خود گردانی است که در سازمان دانش آموزی انجام می شود.

موسی پور گفت:دانش آموز و مدرسه در اختیار سازمان دانش آموزی است و می تواند با این جامعه هدف برنامه های خود را به نحو احسن انجام دهد.

وی رابطه ی آموزش وپرورش با سازمان دانش آموزی را مانند برادر تنی دانسته و افزود:سازمان دانش آموزی باید به سمت منابع درآمدی حرکت کرده و در این خصوص باید با ارائه برنامه های متوع خود را به جامعه و خیرین معرفی کند.

موسی پور گفت:استانداری در حوزه ی پیشگیری به سازمان دانش آموزی کمک می کند تا برنامه های خود را در شهرستانها و مناطق انجام دهد.

وی در خصوص ساختمان سازمان دانش آموزی که در اختیار استانداری است گفت: سعی بر این داریم ساختمان مناسبی به سازمان دانش آموزی جهت انجام برنامه ها تحویل دهیم.

مدیرکل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری گفت:از جمعیت 100هزار نفری دانش آموز که در اختیار سازمان دانش آموزی است می توان در برنام های مختلف استفاده کرد و این ظرفیت عظیمی است که می تواند در پیشبرد اهداف آموزشی بسیار مؤثر باشد.

وی از راه اندازی سامانه مجاز یار وزارت کشور خبرداد و افزود: فرهنگیان و دانش آموازن می توانند با ثبت نام در این سامانه از برنامه های آموزشی این سامانه استفاده کنند.

موسی پور گفت:سازمان دانش آموزی یعنی سازمان حیات سازمان شادابی و رشد و بالندگی دانش آموزان ودانش آموزان در سازمان دانش آموزی احساس هویت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار