از سوی معاون دفتر رییس جمهوری اعلام شد؛

دلیل انتخاب رحمانی فضلی برای ریاست ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور

تهران (پانا) - معاون ارتباطات دفتر رییس جمهور از احاطه بر موضوعات مختلف به ویژه اقتصاد در سراسر کشور و استانداری‌ها و نیز تسلط بر امور رسانه ای، به عنوان دلیل انتخاب رحمانی فضلی به عنوان رییس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور نام برد.

کد مطلب: ۸۵۸۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
دلیل انتخاب رحمانی فضلی برای ریاست ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور

پرویز اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزییات حکم صادر شده از سوی رییس جمهوری برای عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور اظهار کرد: عنوان حکم آقای رحمانی فضلی رییس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور است و این حکم براساس مصوبه اولین جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا که تقریبا به صورت هفتگی و با حضور سران قوا و معاونان مربوطه آنها برگزار می‌شود، صادر شده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تبلیغاتی که آمریکا برای اقدام علیه اقتصاد ایران انجام می‌دهد و امیدواری‌هایی که آنها برای وارد کردن ضربه به جمهوری اسلامی ایران از طریق اقتصاد دارند، و همچنین قصد آنها برای ایجاد و گسترش ناامنی‌های روانی در جامعه؛ در نخستین جلسه شورای هماهنگی اقتصادی قرار شد که یک ستاد با مدیریت واحد تشکیل شود تا اطلاع‌رسانی در حوزه اقتصادی را برای مقابله با جنگ روانی علیه اقتصاد کشور مدیریت کند.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری اظهار کرد: طی روزهای گذشته نیز اعلام شد که در راستای فشارهای اقتصادی آمریکایی‌ها، گروه‌هایی نظیر منافقین به صورت سازمان یافته و حتی طراحی ربات هایی، اقدام به ایجاد محتوای غیرحقیقی در فضای مجازی از جمله شبکه اجتماعی توییتر با پروفایلهای عمدتا غیر واقعی کرده‌اند تا از این طریق بتوانند جنگ روانی خود را پیش ببرند.

اسماعیلی با اشاره به انتخاب رحمانی فضلی به عنوان رییس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، تاکید کرد: دکتر رحمانی فضلی به دلایلی از جمله این‌که مسئولیت وزارت کشور را برعهده دارد و به موضوعات مختلف به ویژه اقتصاد در سراسر کشور احاطه دارند و استانداری‌ها زیرنظر او اداره می‌شوند، گزینه مناسبی برای این سمت است. همچنین تجربیات ایشان در نمایندگی مجلس، دیوان محاسبات و بیش از 10 سال حضور در معاونت سیاسی صدا‌وسیما، از دلایل انتخاب وی از سوی رییس جمهوری بود.

وی با تاکید به این‌که انتصاب رحمانی فضلی به عنوان سخنگوی دولت در امور اقتصادی منصوب نمی شود، خاطر نشان کرد: ایشان به عنوان رییس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور منصوب شده‌اند و درباره‌ی انتخاب سخنگو یا ساختار و مسوولان این ستاد، آقای رحمانی فضلی باید تصمیم‌گیری کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار