مدیر آموزش و پرورش بجنورد:

دانش آموزان باید داری کارنامه تربیتی باشند

بجنورد (پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: باید کارنامه تربیتی برای دانش آموزان تدوین شود.

کد مطلب: ۸۵۸۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان باید داری کارنامه تربیتی باشند

محمود اسدی مدیرآموزش و پرورش بجنورد در نشست با کارکنان معاونت پرورشی و تربیت بدنی خواستار طراحی کارنامه تربیتی برای دانش آموزان شد تا والدین بتوانند علاوه بر آگاهی از کارنامه آموزشی فرزندان خود از کارنامه حضور فرزندان در برنامه های فرهنگی و تربیتی و تیم های ورزشی آگاه شوند.

وی افزود: این کارنامه می شود بعد از طراحی در چند آموزشگاه به صورت آزمایشی ارائه شود و صرفا هدف از ارائه اش آگاهی والدین از میزان توجه و علاقمندی فرزندان شان به امور فوق برنامه درسی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در این نشست از حوزه پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بجنورد به عنوان کارآمدترین و خلاق ترین نیروها نام برد که سعی می کنند با دیگر قسمت های اداره تعامل بیشتری داشته باشند.

حسن لنگری معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان خرسان شمالی نیز در این نشست با ارائه یک مبحث آموزش مدیریتی خواستار توجه کارکنان به فعالیت های تیمی شد.

وی گفت: کارکنان در کارهای تیمی علاوه بر داشتن انضباط و تعهد و حس رسالت، با یکدیگر هم داستانند.

علی قلی زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد نیز در این جلسه گفت : سال گذشته تحصیلی اگر ۱۰۰ درصد برگزیدگان کشوری پرسش مهر، نوجوان سالم و بیش از ۸۵ درصد اعزام ها به مسابقات کشوری ورزشی و فرهنگی و هنری از بجنورد اختصاص داشت و چون با فاصله بیشتر موفقیت های استان را کسب کرده ایم سال جاری هم صرفا به تکرار همین موفقیت ها بپردازیم.

وی نوآوری و ارائه خدمت بیشتر به دانش آموزان در ابعاد قرآنی ، فرهنگی و ورزشی را مکمل تلاش های موفقیت آمیز در عرصه مسابقات دانست و افزود: ما وقتی می توانیم مدعی توفیق و پیروزی باشیم که هرسال نسبت به سال گذشته چند پلّه صعود کنیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد از کارشناسان حوزه پرورشی و تربیت بدنی خواست علاوه بر کارهای خوبی در که در سال گذاشته داشته اند؛ به نوآوری و خلاقیت در امور کاری خود فکر کنند .

قلی زاده توسعه فعالیت های قرآنی ، امور فرهنگی و هنری و تربیت بدنی در سطح شهرستان را از ویژگی های سال گذشته دانست که امسال با توجه بیشتری ادامه خواهد داشت.

Download all atta

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار