مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد:

بخش عظیمی از رشد،تعالی و کمال جامعه انسانی بر عهده آموزش و پرورش است

خبرگزاری پانا: مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد در نشست مشاوران جوان گفت: بخش عظیمی از رشد،تعالی و کمال جامعه انسانی بر عهده آموزش و پرورش است که جوانان فرهنگی می توانند با اندیشه های نو،شادابی،خلاقیت،تلاش و به کارگیری تکنولوژی و شیوه های نوین در تعلیم و تربیت به این امر سرعت ببخشند.

کد مطلب: ۸۵۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش وپرورش پانا، گروه مشاوران جوان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بجنورد طی جلسه ای با حضور عین بیگی مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد از معلمین نمونه جوان شهرستان تجلیل نمود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنوردضمن اشاره به مأموریت حساس معلّمین در جهت به کمال رساندن انسان و پویایی و رشد تعلیم و تربیت جامعه که مایه عزت و افتخار شغل معلّمی است، گفت: انسان در کسوت خلیفه الهی بودن وظایفی را بر عهده دارد که اگر بر اصول آن پایبند باشد و از برنامه ریزی و راهکارهایی که بزرگان دین در مسیر سعادت انسان قرار داده اند ،استفاده کند می تواند جهان پیرامون خود را تعالی بخشد .

وی با بیان نکاتی در خصوص سند تحول بنیادین آموزش و پرورش،اظهار داشت: هدف نهایی در مسیر این سند قرب الی الله تعریف شده است که تلاش مدیران، هنر و دلسوزی معلّمین در کلاس درس می تواند راه گشای این مسیر باشد.
جمشید عین بیگی در ادامه با اشاره به نام گذاری سال 92 به نام «حماسه سیاسی،حماسه اقتصادی» توسط مقام معظم رهبری،از جوانان فرهنگی خواست تا در جهت تربیت و آموزش دانش آموزان این سرزمین که هستی اصلی جامعه و مدیریت آینده کشور را تشکیل می دهند،کمال صداقت و دلسوزی را داشته باشند.
بنا بر این گزارش،از هادی رحمانی آموزگار دبستان قوچ قلعه، هادی ترکانلو معاون آموزگار دبستان شعبان ،عاطفه روحانی آموزگار دبستان رختیان، معصومه یزدانی آموزگار دبستان استثنایی صبور، هادی احمدی کارشناس پژوهش اداره و جواد احمد زاده آموزگار دبستان قزلقان به عنوان معلّمین نمونه جوان شهرستان بجنورد تجلیل شد.
گفتنی است،اعضاء گروه مشاوران جوان با اهداء لوح سپاس از زحمات ارزشمند عین بیگی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در عرصه تعلیم و تربیت و اهتمام وی به حوزه کاری جوانان فرهنگی،تقدیر نمودند.
لازم به ذکر است :در پایان جلسه هر یک از اعضاء حاضر با بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود در زمینه های آموزشی،پرورشی و ورزشی به ارائه راهکارهای اجرایی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار