مدیرکل آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی:

مهارت های اجتماعی توسط نهاد بسیج به دانش آموزان آموزش داده شود

تبریز(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با تاکید بر آموختن مهارت های اجتماعی به دانش آموزان توسط نهاد بسیج دانش آموزی، گفت: ابتکار و نوآوری همیشه عطش دانش آموزان را برای انجام فعالیت های فرهنگی برانگیخته است.

کد مطلب: ۸۵۸۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
مهارت های اجتماعی توسط نهاد بسیج به دانش آموزان آموزش داده شود

جعفر پاشایی پیش از ظهر امروز در نشست فصلی فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا گفت: رویکرد دستگاه تعلیم وتربیت آذربایجان شرقی حمایت و تقویت مجموعه بسیج دانش آموزی است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی ، یکدلی، یکرنگی و هماهنگی را عامل گره گشایی بسیاری از مشکلات برشمرد و بر داشتن برنامه در کارها تاکید کرد وافزود: اولویت بندی در برنامه ها راه رسیدن به اهداف را نزدیکتر می کند.

پاشایی تصریح کرد: برای مقابله با توطئه های متنوع دشمنان انقلاب اسلامی، بایستی در برنامه ها و اقداماتمان خلاقیت و ابتکار داشته باشیم.

وی یکی از استرس زا ترین برنامه های مشترک را راهیان نور عنوان کرد و افزود: علارغم تمام تنگناهای مالی بدون هیچ اعتبار دولتی در حد مقدورات حمایت خواهیم کرد .

پاشایی با تاکید بر آموختن مهارت های اجتماعی به دانش آموزان توسط نهاد بسیج دانش آموزی، گفت: ابتکار و نوآوری همیشه عطش دانش آموزان را برای انجام فعالیت های فرهنگی برانگیخته است.

این مقام مسئول در استان هماهنگی و همدلی را رمز موفقیت عنوان کرد و اظهار داشت: دشمن با تنوع برنامه ها و لقمه های آماده در صدد انحراف آینده سازان ایران اسلامی است و ما با توجه به علایق روز دانش آموزان می باید برنامه های مناسبی را تدوین و اجرا نماییم .

پاشایی افزود: " نوآوری، خود باوری، برنامه محوری، مدرسه محوری" چهار نکته اساسی است که بایستی سرلوحه کار بسیج دانش آموزی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار