پلمب یک انبار احتکار اقلام تعویض روغن خودرو در ساوه

اراک (پانا) - جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی یک انبار احتکار اقلام تعویض روغن خودرو به ارزش یک میلیارد و 312 میلیون ریال در ساوه کشف و پلمب شد.

کد مطلب: ۸۵۸۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
پلمب یک انبار احتکار اقلام تعویض روغن خودرو در ساوه

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به نقل از پایگاه خبری پلیس، یوسف سپهوند افزود: در طرح عملیاتی مشترکی که از سوی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس شهرستان و با همکاری اداره تعزیرات حکومتی و صنعت و معدن اجرایی شد، یک انبار که برای احتکار انواع کالاهای تعویض روغن خودرو مورد استفاده قرار می گرفت شناسایی شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته، مشخص شد که متصدی یک واحد صنفی تعویض روغن از عرضه کالاها به شهروندان خودداری کرده و کالاهای خود را در این انبار احتکار کرده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: ‌در بازرسی انجام شده از این واحد صنفی بیش از 10 هزار لیتر روغن، ضدیخ، انواع واسکازین و تعداد نزدیک به دو هزار و 600 عدد انواع فیلتر های روغن و هوا و صافی بنزین به ارزش یک میلیارد و 312 میلیون ریال کشف شد.

سپهوند اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی این انبار پلمب و متصدی واحد صنفی برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار