لزوم تبیین نقش زنان در دوران دفاع مقدس

رشت(پانا)-مشاور امور زنان و خانواده آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس 33 بانوی گیلانی جان خود را در راه تحکیم نظام جمهوری اسلامی و دفاع از ارزش ها فدا کردند.

کد مطلب: ۸۵۸۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
لزوم تبیین نقش زنان در دوران دفاع مقدس

سیمین دخت امیدی معاف در جلسه روسای بانوی ادارات داخلی آموزش و پرورش با اشاره به فداکاری های مردان و زنان در 8 سال جنگ تحمیلی گفت: از برکات انقلاب دمیده شدن روح خودباوری در بانوان بود بطوریکه زنان پا به پای مردان و گاهی اوقات جلوتر از آنان جلوه های زیبایی از ایثار و فداکاری را رقم زدند. وی با تأکید بر نگاه مسئولانه خانواده ها به مسائل تربیتی، خاطرنشان کرد: زنان محور خانواده هستند و بسیاری از هنجارها و قوانین در درون خانواده ها نهادینه می شود. مشاور امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش استان گیلان با تقدیر از عملکرد دولت تدبیر و امید در استفاده از قابلیت های بی بدیل بانوان گفت: همانگونه که در دوران انقلاب و دفاع مقدس، زنان خالق حماسه های فراموش نشدنی بودند، اکنون نیز در عرصه های مدیریتی می توانند موثر باشند.

همچنین در این نشست معصومه جورسرایی همسر و خواهر شهید، با تعریف خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس گفت: جنگ به رغم همه محرومیت هایی که در بر داشته است، تبلور حماسه آفرینی ها و نشر ارزش ها بوده است و امروز ما وظیفه داریم که این ارزشها را به نسل های آینده ساز انتقال دهیم.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی و تحریم های اقتصادی دشمنان علیه کشورمان اظهار داشت: در این شرایط خطیر، در سایه وحدت و خودباوری می توانیم از از این گردنه های سخت عبور کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار