عرضه مستقیم روغن به کامیون‌داران

تهران (پانا) - دبیر انجمن پالایشگاه‌های روغن‌سازی می‌گوید برای حل مشکل کامیون‌داران و تامین روغن مورد نیاز آن‌ها طرح عرضه مستقیم کالا ازجانب شرکت‌های روغن‌سازی به اجرا درآمده است.

کد مطلب: ۸۵۸۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
عرضه مستقیم روغن به کامیون‌داران

به گزارش صدا و سیما،‌ حمیدرضا خلیلی با بیان اینکه هم اکنون چهار شرکت اصلی تولیدکننده روغن در کشور با حداکثر ظرفیت تولید و توزیع فعالیت می‌کنند گفت: محصولات روانکارهیچ تغییر قیمتی نداشته است و تمامی محصولات با قیمت مصوب به بازار عرضه می‌شود.
وی با بیان اینکه طرح عرضه مستقیم کالا نیز آغاز شده است گفت: دو شرکت بزرگ تولیدکننده روانکارهای دیزلی محصولات خود را با قیمت مصوب در پالایشگاه به مشتریان عرضه می‌کنند.
وی با بیان اینکه ممکن است عده‌ای از وضع موجود سوء استفاده کنند و با احتکار کالا بخواهند قیمت‌ها را بالا ببرند و یا کالای خود را با سودی غیر متعارف بفروش رسانند، گفت: به عنوان دبیر انجمن پالایشگاه‌های روغن‌سازی اعلام می‌کنم این مسئله تخلف محض است و قطعاً موارد را از طریق مراجع ذی‌ربط پیگیری خواهیم کرد.
خلیلی با بیان اینکه فهرست مشتریان و عاملین فروش و همچنین فهرست کالاهای خریداری‌شده ازجانب آنان به طور متناوب به سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولید‌کننده اعلام می‌شود، گفت: در صورت محرز شدن هر تخلفی با آن برخورد خواهیم کرد.
دبیر انجمن پالایشگاه روغن‌سازی در پایان تاکید کرد: تمامی پالایشگاه‌ها با حداکثر ظرفیت تولید می‌کنند و با اجرای برنامه‌های خاص تولید را نیز افزایش داده‌اند بنابراین هیچ کمبودی در تامین روغن مورد نیاز کامیون‌داران وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار