رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی بهزیستی کشور:

آماده سازی شغلی راهکار اساسی اشتغال پایدار جامعه هدف بهزیستی

ارومیه(پانا)- رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی بهزیستی کشور با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به آماده سازی شغلی، این مسئله را راهکار اساسی اشتغال پایدار جامعه هدف بهزیستی دانست و گفت: نتیجه بخش بودن اعتبارات اشتغال زایی در گرو توجه و اجرای دقیق آماده سازی شغلی است.

کد مطلب: ۸۵۸۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آماده سازی شغلی راهکار اساسی اشتغال پایدار جامعه هدف بهزیستی

مهناز کاشی در نشست تخصصی کارشناسان اشتغال بهزیستی استان ضمن تاکید بر نقش سازمان بهزیستی در تسهیل فرایند اشتغال اظهار کرد: رصد نیازهای جامعه، توانمندیهای فردی و نیز بازاریابی از جمله ارکان مهم اشتغال پایدار بشمار می روند که در بدنه بهزیستی این موضوعات در تیم های تخصصی بررسی می شود.

وی با اشاره به اینکه هم افزایی بین بخشی در بین شهرستانها و نیز توجه به داده های بازار برای اشتغال جامعه هدف می تواند زمینه ساز رفع بیکاری شود تصریح کرد: کارشناسان اشتغال علیرغم حجم سنگین کاری که عهده دار هستند نقش مهمی در این مسیر دارند.

معاون اشتغال و مشارکتهای مردمی بهزیستی آذربایجان غربی نیز در این نشست گفت: سال گذشته از محل اعتبارات وجوه اداره شده 5 نفر، مشاغل خانگی 22 نفر، کسب و کار خرد خوداشتغالی 144 نفر، سرمایه کار 35 نفر و مانده اعتبارات 128 نفر اشتغال زایی شده است.

سیامک نبی زاده کل اشتغال ایجاد شده سال قبل را یک هزار و 381 نفر دانست و افزود: در شش ماهه نخست امسال نیز برای 480 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی میزان سهم پرداختی بیمه کارفرمایی و خویش فرمایی در شش ماهه نخست امسال برای 377 نفر را 2 میلیارد و 751 هزار ریال دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار