کدهای آوای انتظار «ابراهیم» چاوشی فعال شد

تهران (پانا) - کدهای آوای انتظار همراه اول «ابراهیم» نهمین آلبوم موسیقی محسن چاوشی که به شکل جنجالی و پرحاشیه چندی پیش منتشر شد، در دسترس علاقه‌مندان این خواننده پاپ قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۵۸۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
کدهای آوای انتظار «ابراهیم» چاوشی فعال شد

«بِبُر به نام خداوندت - کد آوای انتظار 24929»، «در آستانه پیری - کد آوای انتظار 24925»، «همراه خاک اره - کد آوای انتظار 24941»، «لطفا به بند اول سبابه‌ات بگو - کد آوای انتظار 24950»، «ای ماه مهر - کد آوای انتظار 24934»، «جهان فاسد مردم را - کد آوای انتظار 24945» ۶ قطعه آلبوم «ابراهیم» را تشکیل می‌دهند که همگی از سروده‌های حسین صفا هستند. موسیقی این آلبوم نیز به طور کامل برعهده خود چاوشی بود و شهاب اکبری و فرشاد حسامی در بخش تنظیم اثر با چاوشی همکاری کرده‌اند. میثم مروستی و عادل روحنواز نیز نوازندگان آلبوم هستند. هادی حسینی نیز تهیه‌کننده آلبوم «ابراهیم» است و مهدی معزی، ابوالفضل افشاری و محسن عسگری نیز به ترتیب مدیریت اجرایی، مدیریت هماهنگی و گرافیت اثر جدید چاوشی بر عهده دارند.

مشترکین همراه اول می توانند با ارسال کد آوا قطعه مورد نظر به سرشماره ۸۹۸۹، آوای مورد نظر خود را فعال و از آن استفاده نمایند و از خواننده مورد علاقه خود حمایت کنند.

محسن چاوشی پیش از این آلبوم‌های «یه شاخه نیلوفر»، «ژاکت»، «حریص»، «پرچم سفید»، «من خود آن سیزده‌ام»، «پاروی بی‌قایق» و «امیر بی‌گزند» را به صورت مستقل منتشر کرده و در آلبوم‌های گروهی چون «خاص»، «من و ما»، «دلصدا»، «هشت» و «سلام آقا» نیز حضور داشته است. ضمن اینکه خواندن تیتراژ فیلم سینمایی «سنتوری» و اجرای چند قطعه پرطرفدار برای سریال «شهرزاد» از دیگر آثار محسن چاوشی در همه سال‌های فعالیت‌اش در حوزه موسیقی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار