جلسه راهبری توانمندسازی روستاهای ذکری ، جلاران و گل نی برگزار شد

بیرجند(پانا) ـ جلسه راهبری توانمندسازی روستاهای ذکری، گل نی و جلاران از توابع شهرستان درمیان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی و تنی چند از مدیران دستگاه های اجرایی ذی ربط برگزار شد و آخرین اقدامات عمرانی، بهداشتی و... انجام شده مورد بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۵۸۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه راهبری توانمندسازی روستاهای ذکری ، جلاران و گل نی برگزار شد

سید مجتبی علوی مقدم، ضمن تشکر از خدمات و اقداماتی که از سوی دستگاه های اجرایی ذی ربط در این روستاها به انجام رسیده، افزود: لازم است اقدامات با قدرت بیشتر دنبال شود تا بتوانیم کاری نمونه و در حد نام و شان مردم استان تحویل مردم عزیز این روستاها دهیم.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ، با بیان اینکه استفاده بهینه از منابع و امکانات در اختیار دستگاه ها می تواند بسیاری از مشکلات را مرتفع نماید افزود: باید با استفاده بهینه از منابع ، اعتبارات و امکاناتی که در اختیار دستگاه های اجرایی قرار دارد بسیاری از مشکلات رامرتفع ساخت ؛ از این رو لازم است تا از تمام توان موجود برای حل مشکلات زیرساختی این سه روستا استفاده کنند.


علوی مقدم ، رفع مشکلات این روستاها را نه یک تکلیف اداری که یک وظیفه الهی و اخلاقی دانست و تصریح کرد: مدیران در این زمینه باید با خلوص و با تمام توان وارد عرصه شوند تا بتوانیم کاری در خور شان مردم این منطقه به انجام برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار