معاون آموزش متوسطه آذربایجان شرقی متذکر شد:برخورد جدی با متخلفین صدور مدرک و اسناد تحصیلی جعلی

تبریز(پانا)- معاون آموزش متوسطه آذربایجان شرقی از نظارت دقیق کمیته بر صدور مدارک تحصیلی خبر داد و خاطرنشان شد: با متخلفین صدور مدرک و اسناد جعلی تحصیلی برخورد جدی صورت می گیرد.

کد مطلب: ۸۵۸۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش متوسطه آذربایجان شرقی متذکر شد:برخورد جدی با متخلفین صدور مدرک و اسناد تحصیلی جعلی

عاشور اکرمی در جلسه کمیته پیشگیری و مقابله با جعل اسناد و مدارک تحصیلی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: در این حوزه نزدیک به چندین هزار تخلفات در گذشته گزارش می شد ولی با رویکرد مجموعه که برخورد جدی با متخلفین جعل اسناد بود، این رقم نزدیک به صفر شده است.

معاون آموزش متوسطه استان ادامه داد: در راستای رویکرد اصلی این حوزه، راهکارهای عملی و عملیاتی تدوین و اجرایی می شود و با هدف جلوگیری و به حداقل رساندن جعل اسناد مراحل و فرآیند اجرایی امتحانات به صورت الکترونیکی خواهد بود.

وی با بیان اینکه نظارت بر اجرای برنامه ها و مدارس غیردولتی مخصوصا آموزش از راه دور و بزرگسالان نیاز به فعال شدن بیشتر دارد، تصریح نمود: پیگیری مراحل قانونی در خصوص تخلفات مکشوفه از مراجع قضایی صورت می گیرد.

اکرمی از جمع آوری و ساماندهی مهر مدارس در پیشگیری از وقوع جرم خبر داد و افزود: بر عملکرد مدارس بزرگسالان نظارت جدی صورت گیرد و گزارشی در هر جلسه ارائه شود.

معاون مدیرکل در آموزش متوسطه استان خواستار آسیب شناسی قوانین و مقرارت جاری در این موضوع شد و افزود: پیشنهاد های لازم در خصوص شرایط صدور مدرک و حفظ آن ارائه شود.

وی همچنین پیشنهاد ایجاد بانک اطلاعات جعل اسناد را ارائه کرد و گفت: برای مدیران مراکز از راه دور و بزرگسالان دولتی و غیردولتی همایش توجیهی و آموزشی لحاظ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار