نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی: تضمین شغلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مانع ادامه تحصیل نباشد

تبریز(پانا)- نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: تضمین شغلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مانع ادامه تحصیل و افزایش معلومات نباشد.

کد مطلب: ۸۵۸۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی: تضمین شغلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مانع ادامه تحصیل نباشد

حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم در جشن آغاز سالتحصیلی ۹۸-۹۷ برای دانشجویان جدیدالورود دانشگاه فرهنگیان استان گفت: یکی از امتیازات این دانشگاه این است که دانشجویان در کنار تحصیل امید به آینده دارند بنابراین ارتقای تحصیلی را باید سرلوحه قرار دهند و طوری نباشد که تضمین شغلی مانع ادامه تحصیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان خدمت به جامعه را در گرو افزایش معلومات عنوان کرد و افزود: تهذیب و خودسازی دومین نکته ی مهمی است که بایستی مدنظر دانشجویان باشد.

وی مسیر موفقیت اصلی را که دنیوی و اخروی باشد در اسلام دانست و بیان کرد: برنامه زندگی اعم از تفریح، نشاط، کار و ورزش و دیگر موارد در مسیر اسلام به دقت نهادینه شده است.

امام جمعه تبریز بصیرت و آگاه سازی سیاسی را نکته ی دیگر مدنظر دانشجویان برشمرد و تاکید کرد: منظور از آگاهی سیاسی، سیاسی بازی نبوده بلکه دانشگاه و دانشجویان باید آگاه ترین قشر نسبت به تحولات سیاسی کشور و جهان باشند.

حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان شد: جنگ تحمیلی برای خاموش کردن انقلاب توسط دشمنان برانداخته شده بود ولی این جنگ به شعله ور شدن انقلاب منجر شد و پیش از آن هم با تلاش چندماهه و راه انداختن جنگ داخلی نیز با شکست مواجه شده بودند.

وی با اشاره به هدف اصلی دشمن بر براندازی نظام، تجزیه کشور و تسلط بر نفت منطقه ، یادآور شد: حادثه های بعد از انقلاب مانند حادثه تروریستی اخیر اهواز نشان دهنده ی حقانیت جمهوری اسلام است و هشداری برای این است که دشمنان هنوز دست از توطئه برنداشته و نخواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار