توزیع 13هزار و 500حلقه لاستیک در فارس

شیراز (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در خصوص توزیع لاستیک خودروهای باری در استان فارس گفت: توزیع لاستیک در استان فارس از اواسط تیرماه آغاز شده و تا کنون 13هزار و 500حلقه لاستیک با قیمت مصوب توزیع شده است.

کد مطلب: ۸۵۸۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 13هزار و 500حلقه لاستیک در فارس

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، علیرضا سیاهپور افزود: توزیع لاستیک خودروهای باری دو دسته لاستیک تولید داخل و دیگری لاستیک‌های وارداتی وجود دارد که در خصوص لاستیک تولید داخل با استفاده از ظرفیت کارخانجات لاستیک دنا، مشکل لاستیک 12-24 حل شده است.

وی ادامه داد: محدودیت‌هایی در حضور لاستیک‌های 315 و 385 وارداتی وجود داشت که با هماهنگی نهادهای ذیربط در روزهای آینده با ترخیص لاستیک‌های وارداتی مشکل لاستیک در این دو اندازه مورد استفاده در خودروهای باری جدید مرتفع می‌شود.

سیاهپور تأکید کرد: لاستیک های وارداتی در کنار 24 قلم کالای اساسی قرار گرفته و با برخورداری از ارز دولتی وارد کشور شده‌اند و با ترخیص 60 هزار حلقه در بندرعباس و 20 هزار حلقه در بندر بوشهر از گمرکات مشکل تأمین لاستیک کاهش می‌یابد.

وی تصریح کرد: پیش بینی می شود در 10 روز آینده 5هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان توزیع شود و در روزهای گذشته نیز 4هزار حلقه لاستیک از اندازه های 315 و 385 توزیع شده است.

این مقام مسوول اشاره کرد: تا پایان سال جاری ارز لازم برای تأمین 2میلیون حلقه لاستیک پیش‌بینی شده که از این تعداد 10درصد معادل 200هزار حلقه به استان فارس اختصاص خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار