مشاور استاندار و مدیرکل دفتر بانوان و خانواده؛

حضور مؤثر زنان در جایگاه مدیریتی نویدبخش اصلاح فرهنگ های نادرست جامعه

قزوین (پانا) - مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گفت: حضور مؤثر زنان در جایگاه مدیریت ساخت و ساز در کشور می تواند نویدبخش اصلاح فرهنگ های نادرست جامعه باشد.

کد مطلب: ۸۵۸۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور مؤثر زنان در جایگاه مدیریتی نویدبخش اصلاح فرهنگ های نادرست جامعه

معصومه مرادیان مشاور استاندار و مدیرکل دفتر بانوان و خانواده با حضور در نشست جامعه مهندسین در راستای هفتمین انتخابات نظام مهندسی استان قزوین ضمن حمایت از بانوان کاندیدای سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت : حضور مؤثر زنان در جایگاه مدیریت ساخت و ساز در کشور می تواند نویدبخش اصلاح فرهنگ های نادرست جامعه ، افزایش جرأت خطرپذیری و حضور زنان در عرصه های مختلف مدیریتی باشد .
مدیرکل امور بانوان و خانواده اظهار داشت: زنان سرمایه های جامعه هستند که در قدرت بخشی به سیستمها و تشویق کارکنان بسیار عالی عمل می کنند . بنابراین باید زمینه حضور زنان در کلیه عرصه ها فراهم شود و آنان دوشادوش مردان ظاهر شوند .
مشاور استاندار در ادامه خواستارشرکت حداکثری جامعه مهندسین در هفتمین انتخابات نظام مهندسی استان و حمایت از بانوان کاندیدای آن شد و افزود : میزان مشارکت اعضاء در انتخابات نشان از احساس مسئولیت و تعهد اعضاء دارد که منجر به بالندگی و موفقیت فعالیتها وتصمیمات این حوزه می گردد .
مرادیان بیان داشت: سازمان نظام مهندسی یک سازمان مردم نهاد است که ماهیت اصلی آن مشارکت اعضاء می باشد و هنگامی اعضاء انگیزه حضور پیدا می کنند که از پیامدهای اجتماعی و فرهنگی این مشارکت ارزیابی مثبتی داشته باشند .
این مسئول تصریح کرد: در نظام مهندسی دو گروه بعنوان ذینفعان حضوردارند، یک گروه مردم و گروه دیگر مهندسان ، بنابراین ارتقاء کیفیت ساخت و ساز و خدمات مهندسی می تواند منافع هر دو گروه را تأمین کند .
وی در پایان با اشاره به 23 ژوئن بعنوان روز جهانی زنان مهندس گفت : نامگذاری روز جهانی زنان مهندس به این جهت ثبت شده تا باورهای غلط نسبت به آنان را تغییر دهد و نگاه جنسیتی را نسبت به این حوزه در اذهان مردم بزداید و این باور را برای مردم ایجاد کند که زنان فرهیخته ما آنگونه که در سراسر کشور حق تحصیل ، حق کار ، حق مالکیت ، حق رأی دادن و حق رأی گرفتن دارند ، می توانند در عرصه ساخت و ساز نیز دوشادوش مردان حضور داشته و خوش بدرخشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار