ایستگاه شماره  3 و مرکز آموزش سازمان آتش نشانی کاشان به بهره برداری رسید

کاشان (پانا) - مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از بهره برداری ایستگاه شماره  3 و مرکز آموزش سازمان آتش نشانی این شهرستان  خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۸۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
 ایستگاه شماره  3 و مرکز آموزش سازمان آتش نشانی کاشان به بهره برداری رسید

محمدمسعودچایچی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: بهره برداری از ایستگاه شماره سه راوند به مساحت یک هزار و 700 مترمربع در شهرک آزادگان با هدف پوشش حادثه ها در محدوده ای به شعاع 6 کیلومتر و شامل دو دستگاه خودرو، تجهیزات نجات کوهستان از دیگر برنامه های گرامیداشت روز هفتم مهر در شهرستان کاشان بود.

وی افزود: تیم نه نفره تیم کوهنوردان شاغل در این سازمان به قله ۳۸۹۵متری کرکس نطنز همزمان با روز ملی آتش نشانی و ایمنی صعود کردند که ااعضا این تیم شامل هادی بهداد، حسین صابر، علی پناهنده،حمزه خدابنده،امیرعباس زینلی،حسین علی مقامی، عیسی کاویانی،مهدی آسودگی، محمدرضاهاشمی از آتش نشانان کوهنورد کاشانی به سرپرستی جواد شجریان مدیرورزش سازمان بود.

وی تصریح کرد: مرکز آموزش آتش نشانی کاشان به مساحت یک هزار و 400 مترمربع و اعتبار 49 میلیارد ریال در روز ملی آتش نشانی به بهره برداری رسید که ظرفیت آموزش و ارائه مباحث عمومی و تخصصی مرتبط را به آتش نشانان کاشان و شهرهای همجوار دارد و امیدواریم با کسب مجوز مرکز علمی کاربردی تخصصی آتش نشانی، شاهد ارتقای سطح مهارت های نیروی انسانی باشیم.
چایچی گفت: آتش نشانی کاشان با 27 دستگاه خودروی سبک و سنگین در قالب پنج ایستگاه آماده خدمت رسانی در هنگام بروز حادثه ها است اما انتظار می رود شهروندان نسبت به رعایت نکات ایمنی اهتمام بیشتری داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار