یادواره 17 زن شهید شهرستان پل‌دختر برگزار شد

خرم آباد ( پانا ) - یادواره17 شهیده زن پلدختر در دارالقرآن الزهرا (س) این شهر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۸۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
یادواره 17 زن شهید شهرستان پل‌دختر برگزار شد

مسوول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه پلدختر در این مراسم به نقش زنان در دروران دفاع مقدس اشاره کرد وگفت: زنان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف فعالیت‌ها و رشادت‌های فراوانی انجام داده اند .
سروان اسماعیل سوخته زار افزود: زنان در جامعه اسلامی در طول تاریخ نه تنها از مردان عقب نماندند بلکه در جبهه‌های مختلف پیشتاز و از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام پشت سر مردان دفاع می‌کردند.
وی خاطرنشان کرد: رشادت ها و فداکاری‌های بانوان شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس در لباس پزشک ، مدد کار و حتی در برخی صحنه‌ها به عنوان رزمنده مثال زدنی بود.
مسوول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه پلدختر گفت: زنان وظایف بسیار مهم و قابل توجهی در جامعه اسلامی بر عهده دارند و نباید نسبت به ارزش‌ها بی تفاوت باشند بلکه می‌توانند در حوزه‌های مختلف فرهنگی ، دینی ، اجتماعی ، سیاسی و غیره فعالیت کنند.
وی افزود: امروز ایران اسلامی در مقایسه با گذشته در دنیا دارای جایگاهی والا ، عزت و اقتدار است و پشت سر ولایت زیر بار ظلم نمی‌رود.
وی همچنین گفت: رشادت‌های شهدای زن به عنوان الگو یی برای امروز زنان جامعه ما است و خون شهدا مایه برکاتی در نظام اسلامی و زنان باید قدر ارزش‌ها از جمله حجاب را بدانند که از برکت خون شهدا به جای مانده است.
سروان سوخته زار خاطر نشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی بیش از 6 هزار شهیده در کشور تقدیم انقلاب اسلامی شده که 500 نفرآنها رزمنده بودند.
در این یادواره ازخانواده 17 شهیده زن شهرستان با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار