آیین گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس در سالگرد آغاز جنگ تحمیلی

اصفهان (پانا) - آیین گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس با حضور مسئولین آموزش و پرورش استان و ناحیه 5 اصفهان ، سپاه ناحیه امام رضا ( ع ) و بنیاد شهید منطقه 1 در دبیرستان شاهد جناب ناحیه 5 اصفهان برگزار گردید .

کد مطلب: ۸۵۸۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس در سالگرد آغاز جنگ تحمیلی

این آیین با حضور محمد قندهاری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5، اکبری رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان، رضایی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا ( ع )، احمدی مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه‌، نادری معاون بنیاد شهید منطقه 1 و جمعی از خانواده معظم شهدا ( دفاع مقدس،مبارزه با اشرار،مدافع حرم ) در دبیرستان دوره اول شاهد جناب برگزار گردید .

محمد قندهاری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 اصفهان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و امام شهدا و با تسلیت و تعزیت ایام سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع ) گفت : دانش آموزان وارثان انقلاب هستند که با ادامه راه شهدا و با الگو قرار دادن منش و راه و روش شهدا آینده ایران عزیزمان را تضمین خواهند کرد .

قندهاری افزود: دانش آموزان تلاش کنند و با تعهد و تلاش راه خدمت به کشور و ملت را فراهم کنند و در نظر داشته باشند که خدمت خالصانه به کشور هدف اصلی است .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 اصفهان در ادامه به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) اشاره کرده و تصریح کرد: توطئه‌های رژیم غاصب و نژاد پرست اسرائیل علیه نظام جمهوری اسلامی تمامی ندارد و ما باید با تاسی از خون شهیدان و با ادامه راه آنها علیه ظلم و جور زمانه ایستادگی نماییم .

وی همچنین با ابراز خوشحالی از وضعیت مطلوب آموزشی و پرورشی دبیرستان شاهد جناب و ضمن تشکر از مدیریت و عوامل اجرایی و آموزشی این دبیرستان دانش آموزان را به شرکت هرچه بیشتر و گسترده تر در تشکل ها و فعالیت های فوق برنامه ترغیب و تشویق کرد .

سرهنگ رضایی ، فرماندهی سپاه ناحیه امام رضا ( ع ) ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت : تقارن مناسب شروع سال تحصیلی با هفته گرامی داشت دفاع مقدس یعنی شروع تعلیم و تربیت همراه با آموزش درس انقلاب ؛ درس شجاعت ؛ ایستادگی و مقاومت ؛ بصیرت و دشمن شناسی .

وی در ادامه به توطئه های خام و کور دشمنان نظام و کشور و مردم ایران عزیز اشاره کرده و افزود : در حال حاضر که ما میخواهیم چهلمین سالروز پیروزی انقلاب را جشن بگیریم دشمنان ما به خیال خام خود دست به تحرکاتی می زنند تا که شاید بتوانند مردم را از این نظام دور کنند که زهی خیال باطل که این مردم غیور و انقلابی نه با تحریم اقتصادی و نه با جنگ تحمیلی و نه با هیچ حربه و خدعه ای دیگر دست از آرمان و عهد خود برنخواهند داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار