مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی:

جلسه هم اندیشی مسئولین سازمان دانش آموزی

بجنورد (پانا)-جلسه هم اندیشی مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق با حضور مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۸۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی مسئولین سازمان دانش آموزی

مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی طی این جلسه که با محوریت بررسی وظایف و مسئولیت های سازمان دانش آموزی و روند اجرای آن در مدارس برگزار شد ، نزدیکتر شدن روابط کارشناسان مناطق و شهرستان ها با سازمان و انجام فعالیت ها بر مبنای مشورت و تعامل بیشتر را از اهم امور دانست و خود اتکایی و همکاری در جهت افزایش ظرفیت های مختلف سازمان و رعایت حقوق دانش آموزان در فعالیت های مختلف از جمله سرویس و بوفه مدارس را از مسائل مهم دیگر سازمان برشمرد و اضافه کرد در مرحله ی اجرای فعالیت های مربوط به سازمان دانش آموزی ، نظارت ها ی لازم با کمک و همراهی اداره کل آموزش و پرورش ، معاونت پرورشی-فرهنگی و معاونت تربیت بدنی و سلامت انجام خواهد شد .

مصباح در ادامه افزود :اخبار شهرستانها به موقع و دقیق ارسال شود. و بابرگزاری مسابقه عکاسی در جشن عاطفه ها دانش آموزان را تشویق و ترغیب به این امر کنید .

در پایان جلسه مدیر سازمان دانش آموزی به پرسش ها ی حاضرین در جلسه پاسخ داده و اظهار داشت از پیشنهاد ها و انتقاد های همکاران در زمینه های مختلف فعالیت سازمان استقبال می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار