«هزار داستان» از ششم آبان ماه روی آنتن می‌رود

تهران (پانا) - ادامه فصل چهارم برنامه «هزار داستان» از 6 تا 25 آبان ماه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

کد مطلب: ۸۵۸۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
«هزار داستان» از ششم آبان ماه روی آنتن می‌رود

به گزارش روابط عمومی برنامه «هزار داستان»، پس از پخش نوزده قسمت از فصل چهارم برنامه «هزار داستان» ادامه این برنامه از 6 تا 25 آبان ماه (در بیست قسمت) از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

فصل چهارم برنامه «هزار داستان» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد از اولین روز ماه محرم (دوشنبه 19 شهریور ماه) آغاز شد و تا شب گذشته (6 مهر ماه) هر شب ساعت 21 روی آنتن شبکه نسیم رفت.

در نوزده قسمت پخش شده از این برنامه چهره‌های شناخته شده‌ای همچون لاله صبوری، الهام پاوه‌نژاد، رسول نجفیان، گلاره عباسی، دنیا مدنی، گیتی خامنه، حدیث میرامینی، احترام‌السادات برومند، رزیتا غفاری، سوگل طهماسبی، کمند امیرسلیمانی، محمد سلوکی، رضا رفیع، حنیدرضا پگاه، امیر حاج رضایی، خاطره حاتمی، مارال فرجاد، رویا میرعلمی و امیرحسین رستمی اجرای برنامه را بر عهده داشتند.

همچنین آزیتا لاچینی و لوریس چکناواریان چهره‌های مطرحی بودند که به عنوان مهمان در دو قسمت از این برنامه حضور داشتند و داستان متفاوت زندگی خود را روایت کردند.

قطعه تیتراژ این برنامه را سینا سرلک خوانده است.

«هزار داستان» برنامه‌ای گفت‌وگو محور اجتماعی است که هر قسمت از آن با میزبانی و اجرای یک چهره سرشناس که نقطه مشترکی با سوژه مطرح شده دارد، میزبان افرادی با داستان‌های خاص و دیده نشده است. این برنامه که ویژه ایام خاص همچون ماه رمضان و محرم و صفر ساخته می‌شود، از ماه رمضان سال 96 آغاز شد و فصل چهارم آن پس از پشت سر گذاشتن سه فصل موفق و پرمخاطب در ماه محرم و صفر امسال با قصه‌ها و موضوعات جدید روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار