فرمانده کل سپاه: همچون صاعقه ای ویرانگر بر سر دشمنان فرود خواهیم آمد

تهران (پانا) - فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت شهادت «طاها اقدامی» تاکید کرد: پاسداران انقلاب هرگز نخواهند گذاشت خون های پاک و مطهر این شهدای گرانقدر به هدر رود و به فضل الهی مصمم هستند همچون صاعقه ای ویرانگر بر سر آنان فرود آیند.

کد مطلب: ۸۵۸۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده کل سپاه: همچون صاعقه ای ویرانگر بر سر دشمنان فرود خواهیم آمد

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، در پی حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز و شهید و زخمی شدن جمعی از هموطنان از جمله 'طاها اقدامی' کودک معصوم چهار ساله در این اقدام ضد انسانی، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری روز شنبه در پیامی به پدر وی، شهادت مظلومانه این فرزند ایران زمین در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین (ع) را تبریک و تسلیت گفت.

در ادامه این پیام آمده است: حادثه تلخ تروریستی اهواز و شهادت مظلومانه جمعی از نیروهای سلحشور نظامی و مردم به ویژه کودک خردسال شهید محمد طاها اقدامی که همزمان با ایام عزای سید و سالار شهیدان و هفته عزت آفرین دفاع مقدس توسط ضد انقلاب و نوکران تروریستی آمریکایی- صهیونیستی صورت گرفت، برگ حقارت آمیز دیگری از پرونده سیاه و نگون استکبار و مدافعین دروغین حقوق بشر است که برای رسیدن به اهداف پلید و اجرای نیات شوم خود حتی از ریختن خون پاک کودکانی همچون محمد طاهای کوچک و کودکان مظلوم در یمن، سوریه، عراق و نظایر آن ابایی ندارند.

فرمانده کل سپاه در این پیام افزود: بی شک شهادت محمد طاها به دست اشقیای عصر جاهلیت ثانی به سرکردگی مثلث شوم غربی عبری و مرتجع منطقه ای نمایی است واقعی از صفحه خون فشان عاشورا و آنچه که از حرمله های یزیدی بر مظلوم ترین طفل عالم حضرت علی اصغر (ع) و پدر بزرگوارش حضرت حسین بن علی(ع) گذشت و اینک هم در قابی دیگر از دوران حساس تاریخ در ایستادگی و رویارویی جبهه اسلام انقلابی با جبهه کفر، نفاق و تکفیر تجلی یافته است.

شهد شهادت بر جسم کوچک و روح بلندش گوارا که نام مبارک خود را علی اصغر گونه در لوح زرین و پرافتخار مدافعان انقلاب اسلامی جاودانه ساخت.

سرلشکر جعفری در این پیام آورده است: سلام و تهیت الهی بر شما پدر و مادر آن سرباز کوچک اسلام که در مکتب و طریق حسینی، محمد طاهای عزیز را همچون حضرت علی اصغر(ع) و حضرت عبدالله ابن الحسین(ع) در راه اسلام و قرآن تقدیم و اینک نیز زینب گونه با صبر و استقامت بر مسیر نورانی ولایت، پیام خون او را به گوش انسان های آزاده جهان رسانده و خواهید رساند.

در این پیام آمده است: بی شک خون پاک وی و دیگر شهدای والامقامی که در این حمله ددمنشانه و خباثت آلود به شهادت رسیدند عزم ما را در صیانت و پاسداری از آرمان ها و مقابله با دسیسه ها و توطئه های استکبار و نابودی اذناب ضد انقلاب و منافقش راسخ تر کرده و دشمنان و ایادی رذلشان بدانند که پاسداران انقلاب هرگز نخواهند گذاشت خون های پاک و مطهر این شهدای گرانقدر به هدر رود و به فضل الهی مصمم هستند همچون صاعقه ای ویرانگر بر سر آنان فرود آیند.

در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در 31 شهریور ماه در اهواز، تروریست ها پس از پوشیدن لباس مبدل نظامی به جایگاه مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و همچنین مردم مظلوم اهواز که مشغول مشاهده این رژه بودند حمله کردند.

در جریان این اقدام دستکم 25 نفر از جمله چند غیرنظامی شهید و 60 نفر دیگر زخمی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار