جمعی از دانش‌آموزان با استاندار استان کرمانشاه دیدار کردند

کرمانشاه (پانا) - در یک نشست صمیمی و به‌یاد ماندنی و در راستای مشارکت همه گروه‌ها در توسعه استان، استاندار محبوب و تلاشگر استان، با تعدادی از دانش‌آموزان در سالن تدبیر استانداری دیدار کرد و آنان را مشاوران نوجوان و جوان خود خطاب کرد.

کد مطلب: ۸۵۷۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
جمعی از دانش‌آموزان با استاندار  استان  کرمانشاه دیدار کردند

هوشنگ بازوند، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره رشادت‌های جوانان وطن در طول هشت سال دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس هفته تمام خوبی‌ها و همه اخلاق‌هاست. هفته تواضع، فروتنی، رشادت و از خودگذشتگی و مشارکت همه اقشار و هفته وحدت و انسجام ملی است.

بازوند افزود: شما دانش‌آموزان، با پاسخ‌های قوی، علمی و کارآمد به سوال اینجانب که "اگر شما استاندار بودید، برای پیشرفت استان چه می‌کردید؟" ثابت کردید که انصافا دغدغه پیشرفت و عمران استان را دارید و تمام نکاتی که یک مشاور خوب می‌توانست به اینجانب ارائه دهد را عنوان کرده و در تمام حوزه‌ها جواب داشتید و هرچه نیازمند یک سند به نام توسعه بود، شما مطرح کرده بودید.

ایران اسلامی بر خود می‌بالد که چنین جوانان و نوجوانانی دارد که با ایده‌های بروز خود، در جهت توسعه و عمران کشور تلاش می‌کنند. شما سرمایه‌های ارزشمند این استان، دارای توانایی‌های هستید که باید کشف و در جهت ساختن آینده کشور از آن استفاده شود.

وی اظهار داشت: پاسخ‌های شما دانش‌آموزان را بارها بررسی کرده‌ام و از تمام توان خود و همکارانم، جهت عملی کردن خواسته‌های شما برای توسعه استان استفاده خواهم کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی برای پاسخ به ایده‌های مطرح شده در پاسخ‌های دانش‌آموزان داریم، گفت: شما مشاوران جوان و نوجوان به تمام وظایف یک مشاور خوب اشاره کرده و خیلی خوب مسائل عمرانی را مطرح کرده بودید و باید جهت پیشرفت و توسعه از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد و یکی از این ظرفیت‌ها استفاده از پتانسیل شما عزیزان در مسائل اجرایی استان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اشاعه این گفتمان خاطر نشان کرد: شما نماینده استان در مدارس، خانواده‌ها و جامعه هستید و می‌توانید استان خود را به بهترین نحو ممکن معرفی کنید.

این مقام عالی دولت در استان، در بخش دیگری از سخنان خود: ثروت هر جامعه‌ای را نیروی انسانی پرتوان آن جامعه دانست و گفت: سرمایه‌ای که امروز استان کرمانشاه دارد بسیار با ارزش است و شما دانش‌آموزان توانمند، سرمایه‌ی با ارزش و گرانبهای استان هستید.

رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان از دانش‌آموزان حاضر در این نشست خواست که با اولویت قرار دادن درس و تحصیل خود، با توجه به علاقه شخصی‌شان در قالب سه کارگروه مشورتی، اجتماعی - فرهنگی، اقتصادی و عمرانی، به عنوان مشاوران نوجوان استاندار، معاونان و فرمانداران استان کرمانشاه فعالیت داشته باشند.

مقام عالی دولت در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: جواب‌های شما دانش‌آموزان در قالب یک کتابچه تدوین و به رییس دولت تدبیر و امید ارائه شد و رییس جمهور محترم از پاسخ‌های شما بسیار خرسند شدند و امید است این عمل به عنوان یک الگو برای توسعه و عمران هر چه بیشتر کشور و مشارکت همه گروه‌ها و اقشار جامعه در توسعه استفاده شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و جان‌فشانی رزمندگان شجاع و سلحشور لشکر ایران اسلامی در مقابل جبهه‌های استعمار و استکبار اظهار امیدواری کرد: امروز در جنگ اقتصادی و در جبهه‌های دیگر، مردم ایران اسلامی بتوانند در مقابل زیاده‌گویی‌های دشمنان ایستادگی کنند و برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار این مرز و بوم بیفزایند.

مجید یزدان‌پناه افزود: امید است بتوانیم از ظرفیت‌ها و ایده‌های دانش‌آموزان خلاق و توانای استان، بهترین بهره‌برداری را داشته باشیم. در پایان، دانش‌آموزان در ضیافت ناهار که به میزبانی استاندار کرمانشاه انجام شد، حضور پیدا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار