مراسم «شکوه دانش» ویژه بازگشایی کلاس‌های سوادآموزی دراستان یزد برگزارشد

یزد (پانا) - مراسم شکوه دانش ویژه بازگشایی کلاس‌های سوادآموزی استان یزد به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه ادب ناحیه دو یزد باحضور مدیر کل آموزش و پرورش، معاون نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش استان و جمعی ازمسئولین ، سوادآموزان و آموزش دهندگان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۷۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم «شکوه دانش» ویژه بازگشایی کلاس‌های سوادآموزی دراستان یزد برگزارشد

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در این مراسم اجرایی شدن سند تحول بنیادین را یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش دانست و گفت: برای محقق شدن اهداف سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش استان نیازمند همراهی و همدلی معلمان، مدیران و مسئولین هستیم.

" عباسعلی دانافر" به کسب مهارت در کنار کسب علم اشاره کرد و افزود: توجه به نشاط و شادابی در مدارس ضروری است و نگاه نادرست به انجام تکالیف دانش آموزان شادابی را از آنها می گیرد.

وی در ادامه خواستار برقراری عدالت آموزشی و ریشه کن شدن بی سوادی شد و سوادآموزی را سرمایه گذاری بلند مدت بیان کرد.

معاون سوادآموزی استان نیز در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت شروع سال تحصیلی از اهمیت کسب علم و سوادآموزی سخن گفت و وضعیت سوادآموزی استان را بسیار مطلوب تلقی کرد.

" مرات امین الرعایا" با اشاره به آمار سرشماری سال 1395 در موضوع سواد آموزی گفت: استان یزد یکی از 4 استان برتر کشور در آموزش سواد و باسوادی است که این مهم در نتیجه توجه مردم استان به اهمیت علم و علم آموزی و جدیت دستگاه ها در ریشه کنی بی سوادی می باشد.

وی با اشاره به اینکه کسب مهارت در سوادآموزی از اهمیت بسزایی برخوردار است افزود: کسب رتبه شایسته تقدیر توسط آموزش دهندگان در کشور نتیجه زحمات آموزش دهندگان استان می باشد.

گفتنی است نواختن زنگ شکوه دانش و مصاحبه با چهره های موفق سوادآموزی و تجلیل از سوادآموزان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار