معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل:

همزمان با سراسر کشور مرحله دوم مهرعاطفه ها درمناطق ونواحی 19گانه استان برگزار می شود

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور مرحله دوم مهرعاطفه ها با شکوه خاصی درمناطق ونواحی 19گانه این استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۵۷۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
همزمان با سراسر کشور مرحله دوم مهرعاطفه ها درمناطق ونواحی 19گانه استان برگزار می شود

مصطفی کافی در جلسه هماهنگی برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها در اردبیل اظهار کرد: با همکاری اداره کل آموزش وپرورش ، سازمان دانش آموزی و کمیته امداد امام خمینی (ره) مرحله دوم مهر عاطفه ها با محوریت مدارس و کمک به دانش آموزان بی بضاعت در سراسر استان برگزار خواهد شد .

وی از توزیع 170 هزار پاکت نیکوکاری در بین دانش آموزان و اولیای آنها خبر داد و بیان داشت: با جمع آوری این پاکت ها سعی داریم تا به سرعت کم های جمع آوری شده را با همکاری کمیته امدادحضرت امام (ره) در اختیار دانش آموزان بی بضاعت و کم توان مالی قرار دهیم .

معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان نیز به برگزاری موفقیت آمیز مرحله اول مهرعاطفه ها اشاره کرد و گفت: مهر عاطفه ها با همراهی و کمک خیرین و نهادهایی همچون کمیته امداد، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی ، بسیج مستضعفین و صدا و سیما برگزار شد.

صفرتوحیدی با یادآوری اینکه در مرحله اول سعی کردیم تا بخشی از نیاز خانواده های بی بضاعت را در شروع سالتحصیلی برطرف کنیم اضافه کرد: امیدواریم در مرحله دوم نیز کمک های قابل توجهی را برای مساعدت دانش آموزان نیازمند شاهد باشیم .

وی بیان کرد: همه ساله کمیته امداد در دو مرحله مهر عاطفه ها و نیکوکاری را با هدف جلب مشارکت عمومی و همراهی خیرین برگزار می کند تا ارقام جمع آوری شده به دست خانواده های بی بضاعت و نیازمند برسد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار