افتتاح شش مدرسه در حمیدیه با حضور دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: شش مدرسه در شهرستان حمیدیه با اعتباری بالغ بر ٦/٥  میلیارد تومان با حضور دبیر‌کل شورای عالی آموزش و پرورش در شهرستان حمیدیه افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۵۷۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح شش مدرسه در حمیدیه با حضور دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش

‍محمد تقی زاده صبح امروز با اشاره به سفر دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش به خوزستان گفت: پروژه های آموزشی شهرستان حمیدیه طی مراسمی که در روستای حلاف از توابع شهرستان حمیدیه برگزار شد، افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه پس از پیگیری های مکرر و مداوم سرانجام دستور ساخت 8 باب مدرسه در شهرستان حمیدیه صادر شد، افزود: دربخش مرکزی شهرستان خسرج 2 مدرسه 6 کلاسه و 2کلاسه توسط موسسه راه ایمان ساخته شد که امروز با حضور دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: بازدید از فرآیند ساخت یک مدرسه 3 کلاسه در روستای البومروح خسرج از دیگر برنامه های سفر دبیر شورای عالی آموزش و پرورش به استان خوزستان بود.
تقی زاده اضافه کرد: دربخش گمبوعه نیز 2مدرسه 6 و 3 کلاسه افتتاح شد. در عین حال در این منطقه یک مدرسه 3 کلاسه نیز درحال ساخت است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان همچنین گفت: نیروهای انسانی مورد نیاز این مدارس همگی از نیروهای بومی شهرستان تامین شدند و توسط موسسه خیریه راه ایمان تحت آموزش های لازم برای تدریس قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار