مدیرکل آموزش و پرورش استان در تجلیل از فرهنگی آزاده:

دفاع مقدس یادآور ایمان عمیق بزرگانی نظیر شماست

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه صبح امروز به مناسبت گرامی‌داشت هفته‌ی دفاع مقدس با فرهنگی آزاده‌ی کرمانشاهی دیدار کرد و با اهدای لوح تقدیر از وی تجلیل نمود.

کد مطلب: ۸۵۷۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
دفاع مقدس یادآور ایمان عمیق بزرگانی نظیر شماست

مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، محمدرضا بسامی معاون آموزش متوسطه استان و منوچهر خانی رییس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از آزاده و جانباز فرهنگی، مراد حقی، تجلیل شد. در این نشست صمیمی، مدیرکل آموزش و پرورش، ضمن گرامی‌داشت هفته‌ی دفاع مقدس گفت: غیورمردان این سرزمین در دوران دفاع مقدس، حماسه‌های جاویدی ساختند که تاریخ از آنان یاد خواهد کرد و بسیاری از این دلاورمردان و شیرزنان، در حوزه‌ی جغرافیایی استان کرمانشاه می‌زیسته‌اند.

مجید یزدان‌پناه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دفاع مقدس یادآور ایمان عمیق، فداکاری بی‌دریغ، وفاداری به آرمانهای اسلامی و انسانی بزرگانی نظیر شما آزاده‌ی گرامی است که قامت برافراشتید تا پرچم اقتدار ایران اسلامی را استوار بدارید و ملت شریف ایران، قدردان زحمات و جان‌فشانی‌های شما بوده و هست؛ زیرا شما ریشه در تاریخ و خاطرات مردمان دیار زاگرس دارید.

وی در ادامه افزود: تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان، یک وظیفه شرعی است و منحصر به زمان و مکان خاصی نیست. در سایه رشادت شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، امروزه شاهد بیداری امت اسلامی در جای جای جهان اسلام هستیم و بدون شک اگر از خودگذشتگی این عزیزان نبود، شاهد این تحولات در خاورمیانه و پیروزی اسلام بر کفر نبودیم.

این مقام ﻣﺴئول آموزش و پرورش در بخش پایانی سخنان خود ﺗﺄکید کرد: نظام تعلیم و تربیت همواره به شکل جدی، پیگیر مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران بوده و تمام تلاش خود را انجام داده تا گامی در جهت رفاه حال این عزیزان بردارد؛ زیرا ایثارگران و جانبازان، در طول هشت سال دفاع مقدس، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با تحمل سختی‌ها و شکنجه‌های بسیار، امنیت و آرامش را برای کشور به ارمغان آوردند و حالا وقت آن است که ما برای این ذخیره‌های ارزشمند انقلاب، کاری اساسی انجام دهیم و آنان را ستاره‌های درخشان نظام اسلامی بدانیم.

در پایان، با اهدای لوح تقدیر و هدیه، از مراد حقی، جانباز و آزاده‌ی فرهنگی کرمانشاهی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار