مدیرکل جدید اداره نوسازی مدارس آذربایجان شرقی معرفی شد

تبریز(پانا)- صبح امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی ومشارکت های مردمی اداره نوسازی کشور مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی در آموزش و پرروش استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۷۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل جدید اداره نوسازی مدارس آذربایجان شرقی معرفی شد

جعفر پاشایی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌شرقی با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) مبنی بر اینکه از خصوصیات دنیا فریب دادن، زیان رساندن و زودگذر بودن آن است، اظهار کرد: فرصت‌ها به ویژه فرصت مسوولیت بسیار کوتاه است و در هر موقعیتی باید از این فرصت برای محبت، مهربانی، کار کردن بهره گرفت .

وی افزود: آقای عیدی سال‌های سال در دستگاه تعلیم و تربیت منشاء خدمت بوده و اگر امروز بازنشسته شده و یا از مسوولیت خود کنار می‌روند باید به یاد داشته باشیم که این روز برای همه مسوولان خواهد بود .

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: طبق آماری از ۶۰ فرد بالای ۹۵ سال پرسیده‌اند که اگر به عقب برمی‌گشتید چه کارهایی انجام می‌دادید، آنها بیشتر فکر کردن، بیشتر تلاش کردن و بیشتر کار کردن را عنوان کردند و مصداق این سه جمله در دستگاه تعلیم و تربیت مشهود است .

وی ادامه داد: تلاشی که انجام می‌دهیم باید در همه مسوولیت‌ها باشد چراکه امروز نیاز به این تلاش وجود دارد و این تلاش زیرسایه فکر، تلاش و کار محقق می‌شود .

پاشایی بیان کرد: مدیرکل جدید یک فرد جوان،پاکدست، مودب و با شخصیت است و از این انتخاب شایسته قدردانی می‌کنیم .

وی متذکر شد: آذربایجان‌شرقی یک استان متنوع از نیروی انسانی و روستاها بوده و نیاز به کار شبانه‌روزی دارد و از این‌رو از مدیرکل جدید می‌خواهیم که برای موفقیت به کار بستن مشارکت عمومی مردم و خیران را مدنظر داشته باشند .

پاشایی با تاکید به اینکه استان دارای ظرفیت بسیار بالایی است و یکی از استان‌های پیشرو در ساخت مدارس توسط خیران بوده است، گفت: با اینکه کارهای بزرگی انجام شده ولی ظرفیت استان نیز بیش از این است .

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: مصمم به گره‌کشای گره‌های پیدا و پنهان مجموعه مدارس هستیم .

پاشایی اذعان داشت: معتقدیم گره هر کاری در عدم هماهنگی است چراکه یکدلی، یکرنگی می‌تواند موج‌آفرینی کند و اگر نباشد هیچ کاری به سامان نمی‌رسد .

وی بیان کرد: پیمانکاران، مهندسان و ناظران با کمال ادب کار خود را انجام دادند و شاید پرداختی خوبی نداشتیم که به آنها بپردازیم ولی آنها هیچ‌گاه ظرافت کار خود و اهمیت موضوع مدرسه را فدا نکرده و خم به ابرو نیاوردند .

در این آیین از محمدرضا عیدی مدیر کل پیشین نوسازی و مدارس استان تجلیل و پیام صدقی طی حکم مهراله رخشانی‌مهر، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، بعنوان مدیرکل جدید اداره نوسازی آذربایجان شرقی منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار