مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

جابجایی و تغییرات نیروها نویدبخش تحولات رو به پیشرفت خواهد بود

زاهدان(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با برنامه ریزی صحیح، اصولی و مستمر، بذر کار و کارآفرینی را در مدارس بکاریم.

کد مطلب: ۸۵۷۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
جابجایی و تغییرات نیروها نویدبخش تحولات رو به پیشرفت خواهد بود

نخعی در جلسه شورای معلونین که با موضوع معرفی مشاور جوان و مشاور امور بانوان اداره کل برگزار گردید، اظهار داشت: خوشبختانه با همه نواقص، کمبودها و مشکلاتی که وجود دارد، بر اساس اذعان وزیر محترم و معاونین وزارتخانه در راستای ارتقاء شاخصهای مختلف کارنامه آموزش و پرورش استان کارنامه قابل قبول و مثبتی است.

وی پیگیری مستمر و نظارت بر انجام برنامه ها در حوزه های مختلف را مورد تاکید قرار داد و گفت: یکی از مهمترین اقدامات مورد نظر، آموزش مستمر و برگزاری کارگاه های آموزشی برای معلمان، مدیران و همه عوامل مدرسه خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ارزیابی مستمر از دانسته ها و یادگیری همکاران فهیم آموزشی در مدارس را بسیار مهم عنوان نمود و بیان داشت: با برنامه ریزی خوب و اصولی باید انگیزه مطالعه و تلاش معلمان برای افزایش سطح علمی را ایجاد کنیم.

نخعی اقدام پژوهی و بهره گیری از روش پژوهش در موضوعات مختلف درسی و مسائل آموزشی برای همکاران آموزشی در مدارس را بسیار مهم و ضروری دانست و حمایت از این برنامه را خواستار شد.

وی ادامه داد: از آنجایی که امسال سال مهارت آموزی نامگذاری شده است، نهادینه شدن این موضوع در سطوح مختلف اداری و آموزشی و مدارس ضرورتی انکارناپذیر است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان موضوع ارتباط گیری و ایجاد فضای تعامل، همفکری و همراهی خانواده ها و آحاد جامعه با برنامه ها و فعالیت های دستگاه تعلیم و تربیت استان را مهم خواند و تاکید نمود: مادامی که با جامعه ارتباطی دو سویه و تعاملی داشته باشیم راه برای تحقق اهداف هموارتر می شود.

نخعی با انتقاد از آمار بالای بیکاران فارغ التحصیل در جامعه، توسعه و توجه به رشته های کارودانش و فنی و حرفه ای را برای تحقق شعار تولید و اشتغال مهم و حیاتی و نیاز امروز جامعه عنوان نمود.

در پایان این جلسه ضمن قدردانی از زحمات خالد کرد و فرحناز کرد زابلی، عبدالرئوف براهویی به عنوان مشاور جوان و حمیرا رخشانی به سمت مشاور امور بانوان اداره کل منصوب و معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار