چهارمحال و بختیاری

بازدید ونظارت هدفمند، مستند ومستدل برمدارس استان در دستور کار مجموعه

شهرکرد ( پانا ) -مدیرکل آموزش وپرورش استان چهارمحال وبختیاری گفت: بازدید ونظارت هدفمند، مستند ومستدل برمدارس باید در دستور کار مجموعه باشد.

کد مطلب: ۸۵۷۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید ونظارت هدفمند، مستند ومستدل برمدارس استان در دستور کار مجموعه

بهروز امیدی در جمع کارکنان اداره کل آموزش وپرورش استان، اظهار داشت: آغاز سال تحصیلی و مهرماه حال وهوای خاص خودش را دارد مثل فروردین که رویش ها وجوشش هاس خاصی دارد و مهرماه آغاز زندگی دوباره ای در تعلیم وتربیت است.

امیدی افزود: به خاطر بازنشستگی بیش ازیکهزار و 100نفر از فرهنگیان استان و استقرار پایه دوازدهم و افزایش دانش آموز، درسال تحصیلی جدید با بحران کمبود نیروی انسانی مواجه بودیم، که به لطف الهی و تلاش و همت همکاران گرامی مدیریت شد ومهرخوبی را آغاز کردیم.

وی ضمن بیان اینکه بازدید ونظارت برمدارس، هدفمند، مستند ومستدل در دستور کار مجموعه باشد، تصریح کرد: برگزاری جلسه بامدیران مدارس جز برنامه کاری مناطق آموزشی باشد و آموزش های لازم باید به مدیران جدیدالانتصاب داده شود و مدیران مدارس باید از کم وکیف کلیه برنامه ها و اولویت های کاری در جریان باشند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان چهارمحال وبختیاری بیان کرد: حدود 55 دستگاه در ارزیابی جشنواره شهید رجایی استان شرکت نمودند که آموزش وپرورش استان به عنوان اولین دستگاه در شاخص های عمومی و اختصاصی انتخاب گردید.این عنوان را مدیون و مرهون زحمات کلیه همکاران گرامی خودم می دانم.

امیدی اظهار کرد: جدیت و اهتمام خاصی را از مجموعه آموزش وپرورش در انجام فعالیت ها و ارتقای سطح شاخص ها خواهانم و چشم انداز ها باید منطبق برشاخص ها طرح ریزی شود و درهر محور باید برنامه های خاص عملیاتی خود را داشته باشند.

وی ضمن تأکید بررویکردهای جدید آموزش وپرورش، گفت: با توجه به سخنان وزیر محترم آموزش وپرورش، رویکرد قدیمی ما باید نسبت به مدرسه و دانش آموز تغییر کند و رقابت نمره محور ، فردی را باید به رقابت جمعی تبدیل کنیم و مدرسه باید محل نشاط و شادابی و زندگی باشد و دانش آموزان باید مهارت های زندگی را کسب نمایند ودر مجموعه آموزش وپرورش تلاش وسیاست بر این است که آزمون های مخرب دوره ابتدایی و متوسطه اول برداشته شود و تمام جزوه های آموزشی وکمک آموزشی باید از مدارس رخت بربندد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار