نظارت بر کرایه حمل میوه و تره بار در ارومیه ضروری است

ارومیه (پانا)- رییس اتحادیه میوه و تره بار ارومیه با بیان اینکه برخی از کامیون داران ارومیه ای کرایه هفت برابری را از صاحبان بار مطالبه می کنند، گفت: نظارتی بر افزایش کرایه های حمل در ارومیه وجود ندارد.

کد مطلب: ۸۵۷۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
نظارت بر کرایه حمل میوه و تره بار در ارومیه ضروری است

قاسم عزتی رییس اتحادیه میوه و تره بار ارومیه با اعلام اینکه قیمت حمل کرایه میوه جات در ارومیه بر اساس مطالبه کامیون داران از 15 میلیون ریال به 70 میلیون ریال افزایش یافته است، بیان کرد: انجمن صنفی کامیون داران و اداره کل پایانه ها هر چه سریع تر باید برای حل این موضوع وارد عمل شود.

وی با قدردانی از شهرداری ارومیه در کمک به حمل بارهای میدان میوه و تره بار ارومیه، افزود: شهرداری ارومیه خودروهای خدمات شهری را تا حل شدن این مشکل برای حمل بارهای میدان میوه و تره بار در اختیار ما قرار داده است.

رییس اتحادیه میوه و تره بار ارومیه با بیان اینکه مشکل افزایش چند برابری هزینه های کرایه حمل بار مختص ارومیه بوده و در سایر نقاط کشور مشکل این چنینی گزارش نشده است، گفت: کامیون های سایر شهرها بدون هیچ مشکلی به ارومیه رفت و آمد می کنند.

وی از مسوولان خواست تا با ارائه مجوز برای صدور بارنامه به کامیون های سایر شهرستان ها، مشکلات مربوط به حمل میوه و تره بار در ارومیه را حل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار