دیدار خبرنگاران پانا با رئیس سازمان دانش آموزی

پانا نقطه ی قوت سازمان دانش آموزی است

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در ابتدای سال تحصیلی در دیدار خبرنگاران خبرگزاری پانا با وی گفت:پانا یکی از نقاط قوت سازمان دانش آموزی است و ظرفیت بسیار عظیمی است که در اختیار داریم .

کد مطلب: ۸۵۷۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
پانا نقطه ی  قوت سازمان دانش آموزی  است

هاشم برآوردی گفت: یکی از فلسفه های وجودی سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی دانش آموزان وتربیت نیروی رسانه ای است و ما اعتقادمان بر این است که با دانش و بینش می توان پله هی ترقی را طی کرد.

برآوردی گفت: شما خبرنگاران وقتی فهم و دانش خبرنگاریتان بالا رفت در رفتارتان نیز تغییر ایجاد می شود ، نگرش و تغییری که ماندگار می شود.

وی افزود : ما اعتقاد داریم آنچه که در پانا می گذرد اصل و اساسش دانش آموز است و در این خصوص نیم نگاهی هم به حرفه ای شدن داریم و دانش آموزان در برهه های حساس جزیره های آباد ایجاد کرده اند .

برآوردی گفت:شما خبرنگاران می توانید هم دانش آموز ان توانمند باشید و هم خبرنگاران حرفه ای وجامعه به شما نیاز دارد و به دست شما گره های کور جامعه باز می شود.

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان از خبرگزاری به عنوان شریان خون در بدن انسان نام برد و گفت: خبرنگار شریان اطلاع رسانی و آگاهی وپویایی به جامعه است اگر این اطلاع رسانی سالم نباشد جامعه مرده است.

هاشم برآوردی در جواب سوال خبرنگار پانا در خصوص چه راهکاری برای برون رفت از وضعیت فعلی سیاسی و اقتصادی اخیر وفشارهای مختلف دشمن دارید گفت: با توجه به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر تکیه بر اقتصاد مقاومتی ،تولیدات داخلی و حمایت از کالای ملی و تغییر سبک زندگی باید در شیوه زندگی اصلاحاتی صورت گیرد.

وی گفت:باید سبک زندگی را تغییر داد و نابسامانیهای ایجاد شده از سمت دشمن و بحرانهای اخیر را مانند گذشته پشت سر بگذاریم.

برآوردی ایجاد امید بین دانش آموزان را از برنامه های اساسی سازمان دانش آموزی دانسته و گفت:باید امید ونشاط را به جامعه تزریق کرد وخبرنگاران نیز در این امر دخیلند .

وی افزود : ما جنگ را با دست خالی پشت سر گذاشتیم و شهید تهرانی ها را تقدیم کردیم و با تکیه بر توان داخلی امروز به جایی رسیدیم که دنیا از پیشرفت ایران انگشت به دهان مانده.

برآوردی خاطر نشان کرد:وظیفه خبرنگاران خصوصا خبرنگاران دانش آموز پانا ایجاد فضای شاد و جذاب برای قشر جوان است.

وی سال گذشته را سال پر باری برای مجموعه سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا دانست و افزود: جذب و ساماندهی خبرنگاران پانا به بهترین شیوه انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار