تجلیل از افتخارآفرینان همدانی در مسابقات آسیایی جاکارتا

همدان (پانا) - آیین تجلیل از نشان آوران، ورزشکاران، داوران و مربیان استان همدان که در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا افتخارآفرینی کردند با حضور جمعی از مسؤولان استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۷۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از افتخارآفرینان همدانی در مسابقات آسیایی جاکارتا

در این مراسم که در هتل باباطاهر همدان برگزار شد حمیدرضا حاجی‌بابایی و امیرخجسته نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، محمدعلی پورمختار، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی، شاهرخی، معاون سیاسی امنیتی استاندار، شهردار همدان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل امور بانوان استانداری و فرماندار کبودراهنگ حضور داشتند و در این آیین علاوه بر تجلیل از نشان‌آوران، مربیان و داوران از ورزشکاران همدانی که به مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا اعزام شده بودند ولی موفق به کسب نشان نشدند نیز تجلیل به عمل آمد.

* ورزش قهرمانی مانور قدرت و سربلندی کشور است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به سهم 11 درصدی همدان از نشان‌های کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا و نیز سهم 29 درصدی بانوان همدانی از نشان‌های بانوان در این مسابقات گفت: این موفقیت بسیار خوبی است و نشان از این دارد که ظرفیت استان به ویژه زیرساخت‌های ورزشی استان به سمتی می‌رود که استان همدان جایگاه واقعی ورزشی خود را پیدا کند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی ادامه داد: حداقل حدود 20 سال است که با سرعت و قدرت زیرساخت‌های ورزشی در حال انجام شدن است و امروز فقط یک بخش از این تلاش‌ها و کوشش‌ها به بار نشسته است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه پیروزی و موفقیت یک ورزشکار در عرصه بین‌المللی نشان از جایگاه بزرگ ایران و به رخ کشیدن استعدادهای نهفته این مرز و بوم دارد، اضافه کرد: ورزش و به ویژه ورزش قهرمانی، امروز در دنیا فقط یک ورزش نیست بلکه مانور قدرت، عظمت و سربلندی یک کشور محسوب می‌شود.

حاجی‌بابایی با تأکید بر اینکه یک کشور با قهرمانان خود بیشتر شناخته می‌شود، تصریح کرد: باید همه تلاش کنیم تا بتوانیم در تمامی رشته‌ها این موفقیت‌ها را به دست بیاوریم.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه ورزشکاران باید سال‌ها تلاش کنند تا نشان افتخار به دست بیاورند، گفت: این نشان از هنرنمایی، پشتکار، آرمان بلند و استقامت ورزشکاران افتخارآفرین دارد.

امیرخجسته دیگر نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار کرد: قهرمانان ما در سطح آسیا افتخار آفریدند و امروز نام همدان را در جهان مطرح کردند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به شیوه‌های مختلف در سطح جهان تبلیغ می‌شود، افزود: یکی از این راه‌ها قهرمان‌هایی هستند که برای همدان افتخار می‌آفرینند.

وی در پایان سخنان خود برای قهرمانان همدانی در مسابقات بین‌المللی آینده آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

همچنین محمدعلی پورمختار، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در این آیین از حضور مسؤولان استان قدردانی کرد و این حضور را نشان از همت مسؤولان عالی در حمایت و پشتیبانی از ورزش جوانان دانست.

وی ضمن تقدیر از نشان‌آوران و خانواده‌های آنان افزود: با توجه به وضعیت شهرستان کبودراهنگ که در روزش کبدی حرف اول را می‌زند، این موضوع باعث افتخار اهالی و مسؤولان این شهرستان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان نیز در این آیین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جوانان ما در همه عرصه‌ها نقش‌آفرین بوده‌اند، گفت: جوانان ما در هر عرصه‌ای که حضور داشتند چه در پیروزی انقلاب چه در دوران دفاع مقدس و چه در عرصه ورزشی و... پیروز و موفق بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار