در سال تحصیلی جدید:

سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای تعمیر مدارس اختصاص می دهد

یاسوج(پانا) ـ مسئول کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح گفت: امسال سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای تعمیر، مرمت و شاداب سازی مدارس این استان توسط سپاه فتح هزینه می شود.

کد مطلب: ۸۵۷۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای تعمیر مدارس اختصاص می دهد

زریر حجتی در گفت و گوی تلویزیونی شبکه دنا اظهار کرد: عملیات این پروژه‌ها شامل تعمیر، مرمت، شاداب سازی، دیوار کشی، توسعه سرویس‌های بهداشتی و آبخوری است.

وی با بیان اینکه این مبلغ در پنج دهستان زیلایی و سیلاب و کلوار، چین، دیشموک، جاورده و ممبی هزینه خواهد شد افزود: پروژه‌های مصوب در مرحله نخست ۲۷ مورد در پنج دهستان مورد نظر با ضریب محرومیت هشت و بالاتر در حوزه تعلیم و تربیت بوده که کمک برای ارتقای زیر ساخت‌های مدارس و نهاد تعلیم و تربیت در کهگیلویه و بویراحمد است.
مسئول کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این ۲۷ پروژه با میزان اعتبار سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بوده که هفت مورد از پروژه‌ها در حوزه زیلایی و سیلاب کلوار هستند.
حجتی گفت: هدف این قرار گاه کمک به پیشرفت و آبادانی دهستان‌های محروم با ضریب محرومیت‌های خاص، تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه اقتصاد مقاومتی،خود کفایی، حمایت از کالای ایرانی و توانمند سازی روستا‌ها است.
وی افزود: این مهم با هم پوشانی سه ضلع مشارکت مردم، دستگاه‌های اجرایی و قرار گاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد محقق خواهد شد.
افزون بر ۱۵۳ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار