جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد:اقدام تروریستی اهواز نشان از حماقت وبی خردی یک گروهک خود فروخته دارد

پانا (کهگیلویه وبویراحمد) - جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در آئین صبحگاه آموزش وپرورش استان گفت: اقدام تروریستی اهواز نشان از حماقت وبی خردی یک گروهک خود فروخته دارد وعمق کوردلی دشمنان ضدانقلاب اسلامی را به مردم ایران ودنیا نشان داد.

کد مطلب: ۸۵۷۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد:اقدام تروریستی اهواز نشان از حماقت وبی خردی یک گروهک خود فروخته دارد

سرهنگ انصاری اظهار کرد: تاریخ هشت سال دفاع مقدس جلوه‌ای آشکار از آرمان‌ها وارزش‌هایی چون پایداری وایثار در نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود وحماسه آزادسازی وفتح خرمشهر که سبب برانگیختگی شور وشعف ملت ایران شده نمونه‌ای آشکار از همدلی و وحدت ایرانیان است.

وی گفت: پس از پایان جنگ نیز مجاهدانی از تبار شهیدان برای دفاع از اسلام وحریم اهل بیت(ع)در قامت مدافعان حرم در جنگ با اندیشه های افراطی و تکفیری،جامعه با افتخار شهادت را برتن کردند وتحسین جهانیان را برانگیختند.

انصاری به نقش تأثیرگذار فرهنگیان ودانش آموزان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد وافزود: بیش از 500هزار از نفر دانش آموزان به جبهه های جنگ شتافتند که از این مجموع 35هزار نفر به خیل شهیدان انقلاب اسلامی پیوست.

جانشین فرمانده سپاه فتح خاطرنشان کرد: هر روز که به سمت جلو پیش می‌رفتیم نقش استان کهگیلویه وبویراحمد بهتر نشان داده وشجاعت وشهامت رزمندگان این استان در قالب گردان‌های جنگی آشکارتر می‌شد.

وی در ادامه از دفاع مقدس به عنوان تابلوی مکارم اخلاق یادکرد وبیان داشت: در صحنه هشت سال دفاع مقدس ما با چشم خود دیدیم ولمس کردیم که چگونه فرماندهان ورزمندگان برای کمک به همدیگر سبقت می گرفتند وجان خود را را فدا می‌کردند.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان گفت: صحنه‌های عاشورا وجنگ تحمیلی ما ورشادت‌های رزمندگان در طول8سال دفاع مقدس امروز برای همه ما درس ویک دانشگاه اخلاق وانسان سازی است.

وی یادآور شد: دشمنان به دنبال پایین آوردن آستانه تحمل ایران هستند لذا مردم عزیز وبزرگوار باید توطئه های دشمنان را بشناسند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار