بسیج دانش آموزی نهادی برای رشد تفکر انقلابی در سطح مدارس است

نطنز،اصفهان(پانا)-صبحگاه سراسری بسیج دانش آموزی به مناسبت هفته دفاع مقدس در دبیرستان امام خمینی (ره) نطنز برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۵۷۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
بسیج دانش آموزی نهادی  برای رشد تفکر انقلابی در سطح مدارس است

مراسم صبحگاه سراسری بسیج دانش آموزی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز و معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسان و همکاران در دببرستان امام خمینی (ره) برگزار گردید.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز در این مراسم ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش گفت: هم اکنون این امنیتی که در کشور ایران اسلامی وجود دارد مدیون رشادت ها و ایثارگری های جوانان در هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هستیم و شما دانش آموزان بعنوان ادامه دهنده راه شهدا می بایست از هر گونه فرصتی برای کمک به امنیت و ثبات جامعه استفاده کنید .

سرهنگ اکبری همچنین تاکید نمود بسیج دانش آموزی نهادی انقلابی برای رشد تفکر انقلابی در سطح مدارس است که در کنار تعلیم وتربیت، در راستای تحقق اهداف نظام و انقلاب در سطح نوجوانان نقش مهمی ایفا می کند، بسیج دانش آموزی سنگر موثر با تهاجم فرهنگی دشمن است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز با بیان اینکه شهدای ما فقط مردان و زنان نبودند بلکه دانش آموزان هم مجاهدت های زیادی در مقابله با استکبار داشته اند یادآور شد: اگر به وضعیت دانش آموزان دختر و پسر در قبل از انقلاب نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که دانش آموزان نقش بسیار مهمی در شکل گیری انقلاب از جمله حفظ حجاب ، پخش اعلامیه ها ، عدم پذیرش زور داشته اند .

وی در پایان از همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نطنز جهت برگزاری مراسمات ملی و مذهبی که با بسیج دانش آموزی دارند نهایت تقدیر و تشکر را نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار