تشکیل کمیته مبارزه با فساد مالی و اداری دراداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

شهرری ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست تخصصی کمیته پروژه مهر آموزش و پرورش ناحیه دو ری از تشکیل کمیته مبارزه با فساد مالی و اداری دراداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۷۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کمیته  مبارزه با فساد مالی و اداری دراداره کل  آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

عبد‌الرضا فولادوند راد درنشست تخصصی کمیته پروژه مهر آموزش و پرورش ناحیه 2 ری اظهار کرد‌: برای جلوگیری از هرگونه حیف و میل در اموال عمومی و بیت‌المال، کمیته مبارزه با فساد مالی و اداری در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تشکیل شد .

وی در ادامه با تاکید بر جدیت کار این کمیته افزود: روال کار این خواهد بود که این کمیته پس از ثابت شدن تخلف در ابتدا حق و حقوق بیت‌المال را از فرد متخلف به صندوق دولت بازگردانده و سپس پرونده را به شعب قضایی عودت خواهد داد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تصریح بر اینکه نمی‌گذاریم در حالی که برخی از مردم در زیر بار فشار اقتصادی هستند اموال مردم به یغما برود‌، خاطر نشان کرد: حرکت این کمیته به صورت مستمر و همیشگی خواهد بود و در کنار این موضوع از اشخاص پاکدست و ایثارگر و کسانی که در مسیر احقاق حقوق مردم گام مثبتی برمی‌دارند نیز تقدیر و تشکر می‌کنیم .

/خبرنگار هستی رفیعی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار