رئیس سازمان بسیج: طرح شهید بهنام محمدی را با همکاری آموزش و پرورش اجرا می‌کنیم

تهران (پانا) - رئیس سازمان بسیج مستضعفین از اجرای طرح شهید بهنام محمدی با همکاری وزارت آموزش و پرورش خبر داد و تاکید کرد با حضور سیدمحمد بطحایی در این وزارت‌خانه همکاری‌های دو طرف بیشتر شده است.

کد مطلب: ۸۵۷۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان بسیج: طرح شهید بهنام محمدی را با همکاری آموزش و پرورش اجرا می‌کنیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گردهمایی مشترک پایگاه‌های بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و‌پرورش که صبح امروز در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد گفت: «ما در جنگ تحمیلی ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و بیش از ۵ هزار شهید معلم داشتیم و حقیقتا جامعه آموزش و پرورش به اسلام عزیز ادای دین کردند.»

غلامحسین غیب‌پرور ادامه داد: «دفاع از حق آسان نیست و در همه تاریخ هزینه داشته است، هر چیزی در پناه مقاومت محقق خواهد شد. نمی‌شود در یک جا نشست و همه آرامش، آزادی و نشاط برای ما به ارمغان بیاید.»

او افزود: «۴۰ سال از انقلاب گذشت و خدا می‌داند هر فتحی که به دست آورده‌ایم در پناه مقاومت بوده است. تا خطری نباشد پیشرفتی حاصل نمی‌شود و باید برای هر پیروزی سختی کشید. این روزها جنگ اقتصادی بر ما تحمیل شده است و روزهای سختی بر مردمان ما می‌گذرد اما مردم درک می‌کنند که ما در میدان جنگیم. امروز اگر سر ما بالاست به واسطه استقامتی است که ۴۰ سال قبل انجام شده است. این روزهای سخت جنگ اقتصادی هم می‌گذرد، شما دیدید که این نخست‌وزیر اسرائیل را چگونه سر کار گذاشته‌اند یا آن رئیس‌جمهوری آمریکا. امروز ما با صدام مواجه نیستیم امروز آمریکا خودش وسط میدان است. خدا هم به مسئولان در تصمیم‌های درست کمک کند و هم به مردم ما که پشتیبان هم باشند.»

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: «این مرحله سخت را هم پشت سر می‌گذاریم. این مرحله با استقامت می‌گذرد و سیاهی هم به ذغال می‌ماند. دهه‌های زیادی این‌ها را دیده‌ایم و هیچ‌وقت خیر ما را نمی‌خواهند.»

غیب‌پرور خطاب به حاضران در صبح‌گاه افزود: :«۱۴ میلیون دانش‌آموز این مردم در دستان تدبیر شما هستند و اگر درست تربیت شوند، مطمئنا آینده را خواهند ساخت.»

او در حاشیه این مراسم هم در جمع خبرنگاران درباره همکاری سازمان بسیج و آموزش و پرورش گفت: «همکاری این دو نهاد با حضور بطحایی شکل بهتری به خود گرفته است، ما طرح شهید بهنام محمدی را به طور خاص در دستور کار قرار داده‌ایم که با همکاری این دو نهاد انجام می‌شود. طرح شهید بهنام محمدی یک طرح شش هفت ساله است که فعلا از متوسطه اول شروع شده است.»

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: «کف تربیتی چتر غالب بر این طرح است، یعنی بچه‌ها در درسشان آموزه‌های انقلابی و تربیتی را خواهند داشت. بحث تربیتی در سه ضلع مدرسه، خانه و مسجد تعریف شده است و نقش مساجد بیشتر دیده شده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار