مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی :‌ تولید محصولات پلیمری 10 برابر افزایش یافت

تهران (پانا) - مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی می‌گوید تولید محصولات پلیمری از سال ۸۱ تاکنون افزایش ۱۰ برابری داشته است.

کد مطلب: ۸۵۷۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی :‌  تولید محصولات پلیمری 10 برابر افزایش یافت

به گزارش صداوسیما به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به افزایش تعداد مجتمع‌های پتروشیمی پلیمری در مقطع زمانی سال ۸۱ تا ۹۷، اعلام کرد: تعداد مجتمع‌های پتروشیمی پلیمری از چهار مجتمع در سال ۱۳۸۱ اکنون به ۲۷ مورد رسیده است که این رشد از اهمیت صنعت پلاستیک، نیاز داخل و جهانی و رشد ایجاد شده در این زمینه حکایت دارد.
علی محمد بساق‌زاده رشد تولید و مصرف محصولات پلیمری در ایران و جهان را امری انکارناپذیر خواند و افزود: صنعت پتروشیمی یکی از صنایعی است که با همه نیازهای جامعه اعم از صنایع مختلف همچون خودروسازی، هواپیمایی و همچنین خانوارها مرتبط است.
وی با بیان این‌که در بسیاری از محصولات خانگی فلزات حذف و محصولات پلاستیک و پتروشیمی جایگزین شده است، گفت: در صنعت خودروسازی سعی شده است به دلیل سبک بودن، هزینه کمتر و مولفه کیفیت،​ مصرف پلاستیک بیشتر باشد و از این رو شاهد رشد مصرف پلاستیک در این صنعت بوده‌ایم.
بساق‌زاده افزود: با توجه به پیشرفت سریع فناوری در این صنعت و همچنین تنوع نیازهای مرتبط با صنعت پلاستیک، صنعتگران ایرانی نیازمند تبادل دانش‌فنی، عرضه و معرفی محصولات جدید در این حوزه هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار