توزیع 280 هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس آذربایجان شرقی

تبریز(پانا)- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: ۲۸۰ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در بین مدارس استان آذربایجان شرقی توزیع شده است تا دانش آموزان با شرکت در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها به همنوعان نیازمند خود کمک کنند.

کد مطلب: ۸۵۷۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 280 هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس آذربایجان شرقی

بهروز شریف، با اعلام اینکه ۲۸۰ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در بین مدارس این استان توزیع شده است، گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در یازدهم مهر ماه سال جاری در تمامی مدارس استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه پس از برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها کمک‌های دانش آموزان در اختیار مدارس قرار می‌گیرد تا بین دانش آموزان نیازمند توزیع شود، افزود: این کمک‌ها با مشارکت آموزش و پرورش بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی و سایر دانش آموزان بی‌بضاعت که توسط مدارس شناسایی شده‌اند، توزیع می‌شود.

شریف با اعلام اینکه مردم نیکوکار آذربایجان شرقی در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها چهار میلیارد و ۲۰۴ میلیون تومان نقدی و غیرنقدی به دانش آموزان نیازمند کمک کرده‌اند، عنوان کرد: کمک‌های نیکوکاران در اسرع وقت و پیش از بازگشایی مدارس در بین ۱۲ هزار و ۷۸۹ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد این استان توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه خیران مراکز نیکوکاری بیش از ۱۱ هزار و ۳۵۰ بسته تحصیلی به دانش آموزان تحت حمایت و نیازمندان غیرتحت حمایت اهدا کردند، افزود: ارزش این بسته ها یک میلیارد و ۷۰۲ میلیون تومان بوده که از این مبلغ یک میلیارد و ۵۵۷ میلیون تومان به صورت غیرنقدی شامل بسته های تحصیلی بوده است.

وی با اشاره به شیوه های نوین جمع آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه ها، بیان کرد: مردم نیکوکار آذربایجان شرقی می‌توانند با استفاده از روش‌های نوین و آسان همچون تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷، نرم‌افزارهای موبایلی "سکه" و "سنا" یا از طریق واردکردن کد #۰۴۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، نسبت به پرداخت کمک های خود به دانش آموزان نیازمند اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار