در گفت‌وگو با پانا

ستار همدانی: عملکرد استقلال روز به روز هواداران را بیشتر دلسرد می‌کند

(پانا) - مربی اسبق استقلال تهران معتقد است روندی که این تیم در پیش گرفته باعث شده است تا هواداران این تیم روز به روز دلسردتر از قبل شوند.

کد مطلب: ۸۵۷۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
ستار همدانی: عملکرد استقلال روز به روز هواداران را بیشتر دلسرد می‌کند

ستار همدانی در گفتگو با پانا درباره تساوی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دربی 89 شهر تهران گفت: به نظرم یکی از بی‌کیفیت‌ترین بازی‌ها را دیدیم و هر دو تیم در خلق موقعیت‌های گل و ارائه یک تاکتیک قابل قبول ضعیف کار کردند.

وی ادامه داد: هر دو تیم استقلال و پرسپولیس از این جهت که در خلق موقعیت و تکنیک‌های فنی ناکام بودند،بازی آنها در حد و اندازه لیگ برتر نبود و باید بیشتر تلاش می‌کردند اما هر دو تیم گل نخوردن را ملاک قرار داده بودند و به همین دلیل خیلی قدرتمند بازی نکردند.

همدانی در انتقاد از تیم سیستم وینفرد شفر گفت: انتظار من این بود که استقلال حداقل با توجه به وضعی که دارد کمی مقابل پرسپولیس شجاعانه بازی می‌کرد، اما ضعیف‌تر از همیشه به میدان رفت. شفر با همین ترکیبی که در دربی چیده بود در لیگ برتر جواب نگرفت اما نمی‌دانم چرا دست به تغییر نزد. البته نیمه دوم تغییرهایی ایجاد کرد اما با توجه به اینکه هافبک این تیم کیفیت لازم را ندارد در نهایت هیچ سودی برای استقلال نداشت.

مربی سابق استقلال تهران در پایان گفت: استقلال در لیگ قهرمانان از دور رقابت‌ها کنار رفت و در لیگ برتر آن‌طور که همه انتظار دارند نتیجه نمی‌گیرد، بنابراین در این بازی باید همه تلاشش را می‌کرد که با ارائه نمایش قابل قبول و شجاع بازی کردن مقابل رقیب دیرینه رضایت هواداران را جلب کند اما نه تنها این کار رو نکرد بلکه روز به روز با این نمایش ضعیف فقط باعث دلسردی هواداران می‌شود. پرسپولیس هم وقتی وضع و نقطه ضعف استقلالی‌ها را دید با مدیریت صحیح این بازی را به بهترین شکل به سود خود تمام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار