امام جمعه سمنان:

آمریکا به سزای مظلوم کشی در اهواز می‌رسد

سمنان (پانا) - آیت الله شاهچراغی گفت: آمریکا عامل اصلی حادثه خونبار تروریستی اهواز است و باید به جزای عمل کودک کشی خود برسد.

کد مطلب: ۸۵۷۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
آمریکا به سزای مظلوم کشی در اهواز می‌رسد

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان با تسلیت حادثه تروریستی اهواز به خانواده شهدای این حادثه و آرزوی سلامتی برای مجروحان آن، اشد مجازات مسببان این عملیات خونین را از مسئولان خواستار شد.

وی گفت: آمریکا همان شیطان کودک کش و مظلوم کش در کشور های یمن و سوریه و عراق و عامل اصلی این حادثه خون بار است.

خطیب جمعه سمنان افزود: سربازان گمنام امام زمان تاکنون موفق شدند تعداد زیادی از مسببان این عملیات تروریستی را دستگیر کنند و به زودی آنها را به اشد مجازات خواهند رساند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، رشادت رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل را ستود و اظهارداشت: این رشادت ها تاثیر پذیرفته از آموزه های عاشورایی است و ترویج این فرهنگ به خصوص به نسل سوم و چهارم انقلاب ضروری نیز است.

آیت الله شاهچراغی، صبر و مقاومت در برابر توطئه های اقتصادی و فرهنگی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: بهترین راه مقابله با این توطئه های چند گانه اطاعت از ولی فقیه است.

امام جمعه سمنان همچنین سخنرانی اخیر رییس جمهور در سازمان ملل متحد را شایسته تقدیر بیان کرد و افزود: سخنان آقای روحانی در شان نظام جمهوری اسلامی و در مقابل صحبت های پوچ و خنده دار ترامپ، گواه اقتدار و استقامت مردم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار