نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

استکبار با اختلال،اختلاف و اختلاط به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی میباشد

بجنورد (پانا)-نماینده ی ولی فقیه خراسان شمالی در شورای اداری استان گفت:رانت خوار و آقازاده در حکومت اسلامی نباید باشد؛بیت المال مال همه ی مردم است اگر هست معلوم می شود ،حکومت اسلامی هنوز به آرمانهای خود نرسیده است.

کد مطلب: ۸۵۷۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
استکبار با اختلال،اختلاف و اختلاط به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی  میباشد

ابوالقاسم یعقوبی افزود:ایثار گران رفتند جان و مال شان را دادند تا این سفره برای همه پهن باشد نه برای عده ای که دسترسی به قدرت دارند و خون دیگران را می مکند.
وی تصریح کرد:عده ای سوءاستفاده گر مشکلات زیادی را برای مستضعفین به وجود می آورند،امروز اگر دچار مشکلات اقتصادی شدیم باید ریشه یابی کنیم و نباید بگذاریم نور چشمی ها جای رزمندگان را بگیرند و نگذرایم سنگر های مهم نظام دست کسانی که در این مشکلات اجتماعی و اقتصادی دردی ندارندبیفتد.
امام جمعه بجنورد تاکید کرد:ما بحران نداریم ما دچار مسئله ای به نام اضطراب های اقتصادی شدیم.جنگ تحمیلی ما برای این بود که مردم ما احساس امنیت سیاسی،اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی کنند.
یعقوبی اظهار کرد:این جامعه اسلامی باید این طبقات را نزدیک به هم کند ما باید جبهه هارا بشناسیم و هدف جبهه ی استکبار اصل نظام است و با اختلال؛اختلاف و اختلاط به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند، باید با کمک مردم توطئه ها را خنثی سازیم.
نیما مرادی خبرنگار خبرگزاری پانا شهرستان بجنورد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار